2015: welke vintage droeg jij in 2015? (2015 dus niet meer posten misschien?)

Wow, een Daytona, dat zie je niet vaak… :heart_eyes:

1 like

Vandaag de dag begonnen met deze:

Een Kama uit 1953 die van mij opa is geweest.
Later op de dag kwam er een pakketje van @EricPP binnen en heb ik deze maar gauw omgedaan:

4 likes

Heb normaal niets met Rolex, maar deze vind ik prachtig.

1 like

Omdat het donderusdag schijnt te zijn :smile:

2 likes

Sinds vandaag mijn eerste Tag Heuer 2000 Professional (ref. 962.006), gekocht als defect. Maar quartzkoning @MartijnV heeft het horlog gezien, geconstateerd dat het quartz kristal ontbrak (!?), een nieuwe geplaatst en boem: werkend!

Untitled

De wijzerplaat is helaas niet meer zo mooi, en iemand heeft ooit gedacht dat het wel een goed idee was om een index zelf opnieuw te voorzien van lume… zucht. Maar voor de rest wel een leuke klok.

2 likes

Codhor 70s duiker.

2 likes

@gschoots, hij is inderdaad erg mooi :slight_smile: Ik moet toch eens leren hoe dat gaat, relumen en zo.

Ik heb deze weer eens uit de kast gehaald.
Destijds flink wat aan het uurwerk geknutseld, nieuw glas en nieuwe pakkingen. Uit maart 1971.

4 likes

Gaaf, een automatische chrono van Seiko staat zeker op het verlanglijstje.

Vandaag de PRIM die ik onlangs gekocht heb.

1 like

Mijn laatste aanwinst :wink:
Een CWC :smile:

2 likes

Een Kama zie je hier niet zo vaak, je familie roots komen mooi van pas :+1:

1 like

Deze uhm…“doorleefde” Enicar vandaag.
Er was wat waterschade in het uurwerk en na onderdelen uit Oostenrijk en Australië gekocht te hebben op ebay en een boel werk loopt ie nu voortreffelijk.

3 likes

Mooi doch tijdrovend liefdevol projectje voor zo’n oude klok :+1:

Vandaag m’n Tissot Seastar chronograaf.

(Misschien nog niet helemaal vintage?)

4 likes

Mijn Omega Genève. Heerlijk dingetje.

3 likes

3 likes

Wat heb jij toch een lekkere klokken :slight_smile:

Ik zal die Titi binnenkort weer eens samen op de foto zetten. Heb er nog 3 momenteel.

Nog eens mijn binnenste F1-piloot uitlaten :wink:

4 likes

Vandaag is "Wostok Woensdag…

dit is dus duidelijk een “Export model” omdat er “Wostok” op de wijzerplaat staat, en Made in USSR… en dus geen “Boctok” zoals het in het Cyrillische schrift wordt geschreven… ben er wel blij mee… :smile:

3 likes