2015: welke vintage droeg jij in 2015? (2015 dus niet meer posten misschien?)

2 likes

Vandaag opgepikt!

Snel even het glaasje laten vervangen en het uurwerk laten nakijken. Iemand suggesties?

8 likes

“Vostok” vrijdag vandaag… de stapel onderdelen op mijn buro moeten vanavond nog 2 complete horloges worden…#doorbuffelen #burningthemidnightoil :smile:

4 likes

Vandaag de Certina.
[URL=http://s380.photobucket.com/user/farfal/media/certina%20%20%20%20%20%20handwinder%20%20%20%20%20%20%20%20%2047%20euro.jpg.html][/URL]

4 likes

Seiko quartz :smile:(oude foto)

2 likes

@larsvdberg
Mooie duiker met compressor kast! Het is heel dik plexiglas, daar wil je geen generiek dun glaasje voor in de plaats hebben. Vervangglas kan even duren voor je ééntje kan vinden. Als het alleen krassen zijn dan helpt poetsen ook goed, b.v. koperpoets en een ouwe katoenen afdroogdoek, daar kan je al hele goede resultaten mee krijgen :smile:

Wat @MartijnV zei. Tandpasta (van die “gewone witte” zonder allerlei kleurtjes en bolletjes enzo) werkt ook goed, en polywatch (verkopen ze bij de v&d in kleine tubetjes) nog beter. Ik verwacht dat je er niet alles uit krijgt, maar een kwartiertje noeste arbeid (met druk uitoefenen) gaan al heel veel schelen in afwachtig van een nieuw glaasje.

@larsvdberg

Ik heb een tijdje terug met Geert nog een glaasje schoon gemaakt. Als je het eerst met heel fijn schuurpapier doet dan gaat het een stuk sneller en krijg je ook een goed resultaat. Natuurlijk wel afmaken met Polywatch o.i.d.

1 like

Roamer uit de late jaren 50. MST 430 uurwerk.

8 likes

Leuke klok Melvin, komt me op een of andere manier bekend voor… :wink:

Ja leuke klok. Testrit voordat die volgende week weg gaat :slight_smile: Liep al niet verkeerd, maar loopt nu helemaal als een jekko (nauwkeurig en met prima waarden in vakjargon).

vandaag deze maar weer eens: (oude foto)

6 likes

Seiko 6139 chrono vandaag

14 likes

6 likes

Een ouwetje, geweest van de overgrootvader van mijn vriendin.

6 likes

Tijd niet meer meegedaan.

9 likes

70’s Day-Date voor mij:

11 likes

Deskdiving today! :sunglasses:

[URL=http://s1079.photobucket.com/user/eayden/media/DSCN2947_zpsqfyknvwf.jpg.html]

[/URL]

3 likes

Tissot Antimagnetique met Tissot 27-3 uurwerk. Jaren 40.

8 likes

Edox Delfin automatic. Draag ik veel te weinig

5 likes