2015: welke vintage droeg jij in 2015? (2015 dus niet meer posten misschien?)

Ik draag zelden vintage, maar vandaag kreeg ik een mooie kroko-band binnen van 18 mm. Die moest natuurlijk om mijn oude Omega. Ik houd hem morgen ook om, weet ik nu al…:wink:

Dick

9 likes

Deze rommelmarkt vondst. Na reiniging van het uurwerk loopt ie nu heel mooi.

5 likes

De ZentRa Maxim !

4 likes

OK, over smaak valt niet te twisten, zullen we maar zeggen :smile:

Absoluut bijzonder en opvallend! :smile:

Ja, dat is 'ie zeker…

Vandaag een van de weinige wat meer organisch vormgegeven Seiko lcd’s uit de 70’s

Top kwaliteit uurwerk zonder pushers, via een kroon te benaderen. Uit 1977:

6 likes

Nieuw glaasje moet nog. Leverancier heeft nog vakantie, maar wel vandaag mijn rommelmarkt Seiko om de pols. Ik kijk wel even langs de scheuren en krassen heen.

4 likes

Deze, DiModell Rallye Wapro erop en een dikonderhoud door Freddy dus deze kan weer een aantal jaar mee.

https://igcdn-photos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/11327023_1653585601531633_352864673_n.jpg

9 likes

:heart_eyes_cat:

4 likes

Het wordt eentonig he :slight_smile:
Hoe meer ik 'm zie, hoe leuker hij word :+1:

1 like

Ga hem ook steeds leuker vinden :smile:
Altijd als ik iets nieuws heb wil ik hem verkopen ( gekke trek ) en daarna wen ik eraan en wil ik 'm niet meer kwijt …

2 likes

Echt eentonig :sleeping:

Wakker blijven he, straks staat hij te koop. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

:smile:

1 like

Deze is wat mij betreft ‘goed’ fout… ; een bijzondere rechthoekige kast met erg ‘foute’ details in combinatie met een ronde dial (zie je niet vaak) en een prachtige ‘schubben’ band. Wat mij betreft een toppunt van ‘80’s galore’ (ik schat dit horloge qua design tussen 1978 en 1983)
Jouw Zentra zou niet hebben misstaan in een film als ‘Scarface’ (1983)

Vandaag de hele dag deze Orfina:

4 likes

Hoi Ernst, bedankt voor je leuke reactie. Fout is ie, en dat was de bedoeling zoals je kon lezen in mijn voorstelling!

Volgens de juwelier is het horloge van rond 1970, Ranfft geeft dit kaliber aan als geproduceert van 1969 t/m 1976. De band kan idd van later zijn.

http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&0&2uswk&Durowe_69_21

3 likes

2 likes