2015: welke vintage droeg jij in 2015? (2015 dus niet meer posten misschien?)

Dat denk ik ook :slight_smile:

Goed zo want wordt wel een beetje moe van die Rolex met diamantdial tijd voor een mooie Seiā€¦uhā€¦

1 like

kan altijd meer bij :smiley:

1 like

Sjeetjeā€¦
Doe me een bod en 't kan snel gaan hoorā€¦ :wink:

1 like

2 biertjes en een cheeseburgertā€¦en dan mot je niet zeuren wan dan mats ik je nog!

Ik moest even naar de URL kijken of ik niet op marktplaats zat.
Daar zou ik namelijk niet vreemd opkijken van een dergelijk bod :slight_smile:

Deze is van 6 dagen geleden is de vraagprijs nog steeds het zelfde??
Tk: Rolex datejust 16013

1 - Rolex datejust 16013 2 - 36mm 3 - 1989 4 - Geheel compleet met doos en papieren 5 - Ophalen of verzenden mogelijk 6 - Zeer goede staat 7 - Rolex automaat uurwerk 8 - Prijs 2850,-

Nieuwe aanwinst.
[URL=http://s458.photobucket.com/user/jhopstaken/media/WP_20150916_007_zpsdzbjyyhh.jpg.html][/URL]

[URL=http://s458.photobucket.com/user/jhopstaken/media/_57_zpsmk4zjukw.jpg.html][/URL]

4 likes

Vandaag een rus.

2 likes

Sturmanskie Saturday

2 likes

Afgelopen maandag een Solvil & Titus overgenomen die een probleem had met de opwindstift. Deze was ooit gedemonteerd terwijl hij niet in de goede stand stond. Bij het weer monteren ging het waarschijnlijk fout en dus was er binnenin iets verschoven waardoor het allemaal niet meer werkte zoals het zou moeten. De kenners weten dan waarschijnlijk al dat het om een ETA uurwerk gaat. Daarbij moet de opwindstift uitgenomen worden in de wijzer verzet stand. Vanmiddag dus het uurwerkje gedeeltelijk gedemonteerd en alle onderdeeltjes weer in de goede volgorde en op de juiste wijze gemonteerd en voila, Ć©Ć©n werkend horloge. Nu nog een nieuw glaasje want deze heeft een scheurtje aan de rand.

5 likes

Een delbana handopwinder vandaagā€¦

en iemand die de vogel herkend??

3 likes

Knobbelzwaan ?

Nopeā€¦wel een watervogel idd :grin:

Schitterend, alles klopt bij deze klok (behalve die harige arm misschienā€¦)

Nog een keerā€¦ Sorryā€¦ Binnenkort op een Tropic :slight_smile:

6 likes

De Bulova snorkel 666 vandaag (uitsnede)

13 likes

Gaaf die Enicar - wat is er allemaal aan gedaan?

Excuus voor de slechte foto

7 likes

Het eerste horloge dat ik zelf gekocht heb zoā€™n kleine 30 jaar geleden.

Groet,

Tecco

7 likes