2015: welke vintage droeg jij in 2015? (2015 dus niet meer posten misschien?)

Kannonne wat een mooie klok!!!

Vandaag zijn we met onze jaren 50 bromfietsen naar het Nationaal Veteranen Treffen in Woerden geweest. Daar hoort dan uiteraard ook een jaren 50 horloge bij en zo kon het gebeuren dat de Esco mee mocht.

3 likes

Vostok Komandirskie Submarine:

3 likes

[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/Tudor/20150418_161915.jpg.html]

[/URL]

Deze het hele weekend

7 likes

Vandaag deze Vostok, wel eerst op een Mesh band gezet om te proberen.

2 likes

al weer een paar dagen dus wisseltime

3 likes

Weer wat dozen uitgepakt. Deze kwam weer tevoorschijn. (oude foto, maar ziet er nog hetzelfde uit)

7 likes

vandaag na een kleine "spa"mijn titus weer opgehaald en aan de pols :grin: Nu nog een passend bandje erbij zoekenā€¦Denk aan zoā€™n racing band, maar suggesties zijn welkom!

6 likes

Wat een lelijk ding! Verkoop maar aan mij :slight_smile:

Ancre met PUW 361 uurwerk. Hij heeft echter dringend een service nodig want hij loopt niet goed en is niet mooi af te regelen.

3 likes

Vandaag opgehaald en natuurlijk meteen om de pols: 14k IWC 2400 (cal. 403):

8 likes

Speedy Thuesday. Pre moon 1969 in het zonnetje. Grts. DJ

4 likes

Mijn Seiko 6430-5180, gekregen van mijn moeder in 1979.
Draagt geweldig. Horloge is net zo hoog als de bezel van mijn SKX009.


2 likes

Seiko chrono (7A38) uit 1987:

Fijne dag verder :sunglasses:

2 likes

Deze draag ik vanavond eigenlijk. Bandje net vandaag binnen gekomen van Horlogebanden.com en het klokje afgelopen zaterdag van een forumlid. (Wat vind je ervan Nick? :grinning:)

2 likes

2 likes

Omega Seamaster Automatic met originele rijstkorrelband, grts DJ

9 likes

Vandaag voor het eerst mijn PR516 GL:

Die Sunburst is toch altijd lasting op de foto te krijgen, een zonnetje is daarbij - hoe toepasselijk :wink: - wel handig. Gelukkig schijnt die hier vandaag volop.

10 likes

Deze vandaag :smile:

1 like

Staat hem goed zo :slight_smile: Veel plezier ervan!

1 like