2015: welke vintage droeg jij in 2015? (2015 dus niet meer posten misschien?)

Iets Frans.

8 likes

10 likes

Overag deze


Vanavond de Elka

4 likes

hhnngg, wat een ongelofelijke aantrekkingskracht heeft dit horloge. Ik zie hier heel wat dure werkjes voorbij komen, maar die hebben lang niet die uitwerking op mij als dit horloge. Terwijl ik goud en bordeauxrood normaal gesproken niet eens zulke mooie kleuren vind.

Wow, de dial van dit horloge vind ik ronduit prachtig en de afmetingen ideaal. Waarom zet je dit prachtige model eigenlijk te koop?

1 like

Heerlijk rustige ELKA.

Bedankt! Je bedoelt de Enicar neem ik aan? Ik probeer fondsen te werven voor iets anders.

Ik bedoel inderdaad de Enicar. Ik begin steeds meer fan te worden van vintage horloges en wil uiteindelijk ook graag een keer een mooi chronograph. Helaas heb ik daar momenteel niet het budget voor. Ik ben dus wel benieuwd waar je je ogen op hebt gericht.

Jazeker!

1 like

De Lanco met een 7733 vandaag maar weer eens.

6 likes

Het was ook niet eens mijn eerste keuze, ik was eigenlijk op zoek naar de rvs met blauwe dial. Toen ik deze langs zag komen heb ik hem eerst nog laten schieten. Een aantal weken later werd hij weer aangeboden en toen heb ik hem pas gekocht. En geen moment spijt van gehad! :smile:

Gisteren nog snel een foto bij daglicht geschotenā€¦ Vandaag om de pols.

8 likes

Vandaag een mooie blauwe HMT Jawan :smile:

Fijne dag allemaal :slight_smile:

6 likes

Vandaag deze weer. Wissel de laatste tijd sowieso maar tussen zoā€™n 3 horloges.

8 likes

Vandaag deze Enicar Sherpa Day Date (Nederlandstalig!). Lang leve de Rikketik!
Grts DJ.

5 likes

Raketa met bijzondere wijzerplaat

4 likes

Deze Vostok vandaag:

3 likes

De Raketa Perpetual Calendar:

4 likes

https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/12106212_1620154134913846_1071957961_n.jpg

Links. Gisteren rechts :smiley:

8 likes

Kelton (Timex)
Gekocht op de Rikketik afgelopen zondag.

5 likes