2015: welke vintage droeg jij in 2015? (2015 dus niet meer posten misschien?)

Mooi, mooi horloge, wil zelf ook graag nog eens een ‘echte’ duiker.

1 like

[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/Tudor/20150102_104440.jpg.html]

[/URL]

7 likes

De Regatta 23, een glas Whisky en goede muziek op de achtergrond.

2 likes

Deze was het vandaag.

4 likes

Gave klok!

Vandaag de Chronographe suisse :smile:

7 likes

Cimier duiker in bijna nieuwstaat. Gescoord wederom op de Rikketik. :smile:Grts DJ

6 likes

Een oude Chronostop op Nato bandje vandaag :smile:

4 likes

Accutron 214 uit 1967.
Stemvorkuurwerk dus, loopt mooi zuiver en zit eigenlijk niet vaak genoeg op de pols.

5 likes

Nog een rikketik Timex.

4 likes

Voor de verandering een scherpe foto van mijn Bulova Regatta 23

2 likes

Ben hier niet erg vaak te vinden, maar ben toch wel erg weg van vintage. Nog nooit meer dan 1 vintage horloge tegelijkertijd in de collectie gehad, maar ik heb het gevoel dat dit de komende tijd wat kan veranderen…

Zie hier mijn enige vintage van dit moment, draag hem nu paar dagen met veel plezier.

11 likes

Erg mooi, vooral met die band!

1 like

Mooi Jeroen! Beetje in de stijl van een Constellation :slight_smile:

1 like

De band past er super op!

As luck would have it heb ik de Heuer net aan :wink:

1 like

Dikke 6306 op 22mm groene Tropic. Kan dat, Seiko en Tropic? :wink:

2 likes

Jij bewijst het. :wink: Ik vind het persoonlijk geen mooie combi.

1 like

Haha ik lekker wel :wink:

En daar gaat het uiteindelijk allemaal om. :sunglasses:

1 like

Ook al op het algemene forum, maar ben er zo blij mee :smiley: dat-ie hier ook mag. In absoluut sublieme staat, uit Spanje, net binnen. 6139, reset perfect; inclusief mat/hoogglans Seiko band die echt NOS lijkt te zijn. Is even een klusje om die in te korten, dus maar even op een oude Breitling-band gegooid zolang. Prijs was boterzacht - had een laag maximum ingesteld (dacht ik), maar ik heb 'm toch. :relaxed: Oogt groter dan-ie is door de close-up, niet gemeten maar ik denk 40/41 mm.

8 likes