2015: welke vintage droeg jij in 2015? (2015 dus niet meer posten misschien?)

Wow @ebosch wat een beauty! Staat op de whishlist hier, waar gekocht?

Nieuwe score :wink: Eterna visionā€¦

2 likes

Deze via via.

Heb er nog een die staat tevens te koop op marktplaats (weet niet of ik dat hier mag plaatsen)ā€¦

4 likes

Deze vandaag

4 likes

De 470/ā€˜Albatrosā€™ case Vostok Amphibia Antimagnetic weer een keertje. Ontwikkelt zich naar mā€™n daily beater :smile:

4 likes

Met dank aan @HorloG en de pakjesman sinds een paar uur dezeā€¦ Ik heb hem een soort op proef, maar ga Geert morgen zijn centen overmaken want ik vind hem moooiii!!

11 likes

Moeilijk te zien in deze foto maar de wijzerplaat is een groene sunburst die precies door het midden een scheiding heeft, heel apart.

Klopt, dat viel mij ook al opā€¦Ik ga nog een fotostudiootje kopen zodat alles wat beter te zien isā€¦

Ik las via google dat enicar destijds zeer veel (wellicht 500+) verschillende wijzerplaten heeft gemaaktā€¦ Ik ben igg zeer blij met deze :grinning:

1 like

Wordt een beetje eentonig. Binnenkort maar op zoek gaan naar een 2e vintage. Iemand suggesties?

2 likes

4 likes

Pontiac Gulfstream

6 likes

Een 6105?..:wink: of de iets nieuwere: 6309-7290 (ook in Pepsi en oranje), of een 7002

Vandaag de rosegouden Longines 1960, Cal. 30L, 37mm, mini cross hair :wink:
Grts DJ

7 likes

Deze natuurlijk!


Net af

9 likes

Ik heb nu drie seikoā€™s waaronder een skx009 en de 6309 7040, nog een seiko duiker wordt misschien een beetje teveel van het goede. Ik wil graag een Heuer 980.006 maar die zijn jammer genoeg stervensduuršŸ˜•

De Montine vandaag.

5 likes

Vandaag de ZentRa electronic:

5 likes

Moderne Vintage vandaagā€¦:slight_smile:

3 likes

Dugena Classic

3 likes