2015: welke vintage droeg jij in 2015? (2015 dus niet meer posten misschien?)

3 likes

Wat een cool ding is dit zeg! Royce maakte vroeger gave horloges, waaronder deze. Beetje een look alike van oude Heuer Carreras. Prachtig. Volledig stainless steel, Landeron 248, afwerking erg mooi, en een zilvergrijze chapterring. Love it.

7 likes

Cool, nog iemand met een royce :smile:

1 like

Moet de datum nog goed zetten maar ja helaas geen snelverstelling :slight_smile:

3 likes

Vandaag de Tissot die ik vorig jaar op een rommelmarkt vond. Misschien blijft ie tot en met de kerst om de pols.

4 likes

Mijn Wittnauer Professional 7004A, op originele bracelet. Doosje en papieren liggen in de kluis :wink:
Draag hem niet zoveel omdat hij zo perfect nog is. Maar voor een kerst-avond diner mag er al eens wat meer.

Gelukkig kerstfeest en een gezond nieuw jaar.

19 likes

De rechtse vandaag:

5 likes

Schitterend die Wittnauer!! Jaren 60?

8 likes

Ja, eind 60s.

Er zijn een aantal variaties doorheen de productie geweest.

De Bifora, beetje gehavend, maar moet nog worden aangepakt.

3 likes

Mooi Jelle, die band staat hem erg goed! Heb je hem ook nog open gehad?

De andere kant van dit (ruil)verhaal is een Tissot Seastar met Tissot 870 uurwerk (Lemania 1277/1280). Erg blij mee. Past heel mooi bij mijn andere vintage Tissot klokjes (diverse Seastar /PR516).

3 likes

Mooi! Heb 'm inderdaad open gehad, zit een Landeron 248 in. :slight_smile:

1 like

Alvast in de Kerstsfeer komen met deze groene Kirovskie:

Fijne feestdagen allemaal :sunglasses:

7 likes

Schitterend zeg! Als de mijne in die staat was geweest, had ik hem nooit weggedaan.

8 likes

Velen zijn used and abused. Toch deel van de charme, maar ook wel eens leuk een nagenoeg perfect exemplaar aan de pols te hebben :wink:

2 likes

Mooie two-tone Rus !

1 like

Prachtig Cody!!

russische kameraad vandaag.

5 likes

Gaaf en bijzonder horloge!
Enneh topbandje!

1 like