2015: welke vintage droeg jij in 2015? (2015 dus niet meer posten misschien?)

Dit is een hele mooie Connie.
Ik ben nog op zoek dus als er iemand een Connie te koop heeft!!! :grinning:

Vandaag een uitzondering: goud
Een Lip electronic uit de late 60’s/vroege 70’s op een mooie ralley band;

5 likes

deze weer eens

3 likes

De pontiac vandaag…Had eigenlijk nog een dagje moeten wachten zodat de datum weer goed zou lopen :grin:

3 likes

Gisteren de Certina DS terug uit bredevoort na een beurt. Verrassing voor mijn pa, horloge liep niet meer, nieuwe kroon en glaasje. Was zijn jubileum cadeau voor 12,5 jaar dienst, is nu al weer aantal jaren met de vut. Ben benieuwd wat hij van het resultaat vindt.

3 likes

Vandaag mag de prachtige Bulova Regatta 23 mee op een kleurige Nato.

1 like

De Certina van wijlen mijn opa:

10 likes

Op een verse Ko band!

9 likes

Gaaf!

1 like

chrono vandaag…mijn enige nog maar ik merk dat het gaat kriebelen dus er zal er binnenkort wel eentje bijkomen :grin:

3 likes

Een nieuwe aanwinst: een HMT Pilot uit de jaren 80.

3 likes

Vrij onbekend merk volgens mij.

5 likes

Landeron 51 inderdaad.

2 likes

M’n Vostok Komandirskie Paratrooper:

1 like

Het dag wiel van deze Caravelle zat een lange tijd vast en ik dacht vanochtend, laat ik die Caravelle weer eens omdoen. Stond die pontificaal op vrijdag! Kon nog wel een dag wachten natuurlijk, maar, wilde 'm toch weer om en een paar foto’s in de tuin gemaakt. Erg moeilijk met die acryl dome, dus maar onder de struik, dus sorry voor de wat mindere foto’s. Er zijn een aantal dingen die “tick my boxes” Geheel rvs kast! De licht radiale borsteling en de prachtige blauwe wijzerplaat! Het horloge is van eBay uit het oostblok en het kwam op het meest smerige leren bandje ooit. Ik kon natuurlijk gaan voor een mooi blauw leren bandje, maar vond deze fijne mesh ook wel chique!

https://lh3.googleusercontent.com/-Z0OpjsiAaAk/VfFlIm9ghNI/AAAAAAAAFu4/Xut9zwW3hMg/s576-Ic42/Caravelle-on%2520mesh-5.JPG

https://lh3.googleusercontent.com/-Xy_GnVo7nK8/VfFlIZJfG8I/AAAAAAAAFu0/2JvHxkRK_p0/s576-Ic42/Caravelle-on%2520mesh-1.JPG

1 like

Sorry voor mijn newby-vraag, maar ik lees hier op het forum regelmatig over Ko-banden, zoals in jouw bericht nu weer. Ik ben op zoek naar een bandje zoals deze. Maar wie is Ko?
Heeft Ko ook een website (of een pagina in de gouden gids :slight_smile: )?
Ik vind zijn banden namelijk meestal erg mooi.

Ko heeft geen website.
Doet dit puur als hobby.
Gewoon een PB sturen met je wensen :wink:

2 likes

Edox weer

3 likes

Done, thanks!

Buren Super Slender…

3 likes