2015: welke vintage droeg jij in 2015? (2015 dus niet meer posten misschien?)

6 likes

Altijd makkelijk kiezen met maar 1 vintage horloge haha.
Deze dus:

Hoop in 2016 nog 1 of meer vintage horloges aan te schaffen, dan heb ik iig iets te kiezen. :wink:

4 likes

Alpina met 584 bumpert vandaag.

5 likes

Dit is toch geen vintage?

Mooie klok!

1 like

Verbazend hoe mooi op tijd lopend en super reserve…
Echte V&D automatic

5 likes

ROX Diver Stainles Steel,38 mm, geschroefde kroon etc.
Op de gok gekocht uit Italie. Als er een medeforum lid is die iets meer weet over het merk ROX hoor ik het graag

6 likes

Zo naar de kerstmarkt in het wonderschone Heeze…De star jewels mogen mee vandaag :heart_eyes:

10 likes

Caravelle-diver uit 1976 vandaag.

3 likes

Deze Citizen kwam vandaag aangewaaid en geregend vanuit Japan
Het betreft een Citizen P100 in een bijna perfecte staat (voor een plastic behuizing). Samen met de de P110 (identiek) de ‘laatste der Citizen Mohikanen’; min of meer het laatste Citizen LCD uurwerk met een klassieke layout. Normaalgesproken gaat mijn voorkeur vwb Citizen uit naar de LCD horloges tot ongeveer 1982.
Deze P100 draait meerdere jaren op een Lithium batterij en heeft alle functies die ik graag zie in de vintage LCD’s, de belangrijkste daarvan de Timer (bijzonder handig in de keuken). Verder twee alarm momenten, een chrono, en dual time modus
Pakkingen gesmeerd en uurwerk afgeregeld op +0.05sec per dag afwijking (<2sec/mnd). Chinees Lithium celletje vervangen voor kwaliteit en we kunnen weer jaren vooruit.
Een leuke nieuwe simpele plastic Citizen ‘daily beater’ uit 1985. Lekker zwart all around incl pushers:

6 likes

12 likes

Oeh meer foto’s! Coole Nivada! Hoe breed is ie?

Gaaf duikertje. Kan niks vertellen over Rox, zal wel een plakmerk zijn geweest die wel goede horloges maakte. Stainless steel kast zo te zien. Erg mooi!

Klokje is 44x40 en is echt gaaf :slight_smile:

5 likes

Mijn beste,

Vanmiddag deze Omega '47 om de pols. :switzerland:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

7 likes

Deze nog

4 likes

Vostok, loopt nog niet helemaal lekker.

4 likes

Volgende week chrono-week. Dit ligt klaar:

Vandaag de zenith Prime.

15 likes

De rodania weer

6 likes