🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Het is inderdaad wel makkelijker als het glas eraf is. Overigens zul je bij een glas dat zo beschadigd is wel echt met schuurpapier moeten beginnen om alle diepe krassen weg te halen. Eerst P2000 en dan P3000; misschien nog grover beginnen. Daarna pas met poets aan de gang.
Succes in elk geval!

Dank je voor je tip!!!

Gaaf ik verzamel ELKA en vind het prachtig dat dit erfstuk in jullie familie is. Elka plak-merk van de eerste Rolex dealer in Nederland met ook eigen horloges van met hoge kwaliteit, er is op HF e.e.a. over te vinden. Maar de goedkope kast is mogelijk op verzoek van de Staatsmijnen gebruikt om de kosten te drukken?

2 likes

1601?

Funky vandaag :smile:

12 likes

Nog een bruintje vandaag.
[URL=http://s3.photobucket.com/user/tombeur/media/IMG_20160825_092950_zpseepvj6dd.jpg.html][/URL]

21 likes

Super! Heel gaaf dat je hem nog hebt.

Ik ben het met @wbcoupe eens, gewoon even het glaasje polijsten. Misschien inderdaad eruit halen, netjes schuren en polijsten en dan weer erin zetten, dan gaat hij shinen! Niets zo mooi als een goed gebruikt klokje met een glanzend heldere plexi. Misschien moet je de topics van @wbcoupe over het ‘overhaulen’ van zijn PR516’s eens lezen als inspiratie. Het heeft mij over de drempel getrokken om ook zelf eraan te beginnen :wink:

2 likes

6 likes

Yep​:+1:t2::blush:

Kirovskie-crab
Op eigen band.

12 likes

Leuk! Weer iemand met een kirovskie crab! Kunnen bijna ons eigen only topic gaan starten :joy: ( en sommige leden zouden daar niet rouwig om zijn denk ik :grin:)

4 likes

Ik heb vandaag eindelijk mijn nieuwe 1963 vd pols gekregen en weer eens een vintage gedragen:

8 likes

Maxi IV heute

[URL=http://s3.photobucket.com/user/tombeur/media/IMAG2346_zpsdlxgf5hx.jpg.html][/URL]

8 likes

Tudor Submariner 7928 van 1966 op originele band. MKII plaat: gilt chapter ring en zilver schrift.

Groet, Glenn

17 likes

Mooi!

1 like

Na twee nieuwe aanwinsten nu weer tijd voor vintage…

11 likes

Mooi hoor

1 like

Vandaag weer eens genoten van de Submariner

10 likes

2 likes

De linker (36 mm) vervangt de rechter (43 mm)

6 likes