🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

jah zonde he

1 like

Nog een dagje…

9 likes

Deze gave Pirat vandaag :slight_smile:

Fijne zondag allemaal :slight_smile:

5 likes

Heel fraai @Lopertje .
Komt deze weer een beetje in?
Jarenlang niet serieus genomen.
Maar wel letterlijk uit duizenden herkenbaar.
Mijn oudeheer heeft er een.
Maar die wordt nooit gedragen.
Reden. Glanslak lederen band die makkelijk aan de oppervlakte barst en daardoor minder fraai blijft.
Zelf ben ik van: kom op nou, dragen dat spul!
Maar hierin moet ik hem toch gelijk geven.
Zoeken een metalen band voor 'weinig’
Zal wel niet lukken. Waanzinnige prijzen.

@RobertGerard, deze klok maakt het plaatje met jouw avatar helemaal compleet :laughing: , ouwe horloge piraat !

1 like

13 likes

Tudor 7928 van '66!:smiling_imp:

Groet, Glenn

23 likes

Deze nog eventjes vandaag
[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/1680/20160522_102219.jpg.html]

[/URL]

9 likes

Bijgekomen van gisteren, dit rare ding uit 1976 Weer eens op tijd gezet.(beetje ingewikkeld door de kroon bediening)

6 likes

Vandaag deze dikke duiker:

15 likes

Mooie klok

Weer moeilijk kiezen vandaag. Omega Memomatic, mijn laatste aanwinst van Zenith? Toch maar deze op croco dan…

Deze eigenlijk van plan, maar blijft vandaag even liggen…

9 likes

Dank je @ HorlogeHalle
Hoop niet dat ze in worden, want dan zien we alleen nog maar Dynamics op dze site :sunglasses:
Op ebay worden regelmatig nig de metalen banden aangeboden onder de 100 euro. Heeft je pa ook nog de 107 tool die erbij hoort?Daar ben ik dan weer naar op zoek…

Flink wat Seiko wabi maar origineel en geserviced, heerlijk horloge

7 likes

8 likes

Ik ga het vragen.
Keep you posted via pb.

Geen vintage om te dragen, maar wel leuk om even te delen. Vandaag bij vrienden geweest die net een kerk hebben gekocht en uiteraard de toren beklommen. Daar staat onderstaand stuk mechaniek te tikken. Plusminus 150 jaar oud en loopt nog als een zonnetje.

13 likes

Opwindend !

Tja dat weet ik niet zo, maar wel gaaf om te zien! Ondertussen is er her en der wel wat elektronica aan toegevoegd, oa het gewicht wordt door een elektromotor automatisch naar boven gehesen en ook wordt hij twee keer per dag automatisch geijkt middels een soort zender.

2 likes

Bizar verhaal , maar wel mooi. :+1: