🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Ik ga zo het water op met de Heuer

14 likes

Helemaal af, niets meer aan doen!

Leuk bandje. :wink:

Mooie Raketa :+1:met op de achtergrond die Mooie Volga ,alleen had je er twee BMW 850 voor nodig en een hoop geld extra

1 like

Oude foto, maar dees vandaag weer eens!

10 likes

Buren Grand Prix, handppwinder uit 1958.

Net terug van een grondige revisie: CLA en nieuw glaasje en een nieuwe Hirsch Lizard band. Dank aan Juwelier Niek Veenemans in Zwolle.

9 likes

Ben blij met mijn Poljot

5 likes

6 likes

12 likes

Vandaag deze Tissot met erg mooi patina:

15 likes

En nog met de goede bezel. Nagenoeg allemaal compleet naar de kl*ten.
TOP!

Voor mij deze,

Eigenlijk geen vintage. Maar met de oude rammelband,tritium en gekrast hesaliet gelooft niemand dat deze van 1995 is :wink:

11 likes

Mooi klokje Marc

1 like

Wat een leukie en wat past de band er goed bij.

Voor een tientje gekocht, mag niet klagen. Vond het inderdaad een mooie band, legergroen achtig en van messing of koper. Ben eigenlijk gevallen voor de dial, heel mooi bewerkt, echt art deco.
Moet alleen nog een service beurt hebben, loopt maar een paar uur.

Dank je, hij is onderdaad nog in een hele mooie staat :thumbsup:

Hier nog een foto van zojuist:

7 likes

Vandaag mijn 5 euro rikketik aanwinst. Ik weet niet wat voor uurwerkje er in tikt, want de achterdeksel zit muurvast en ik heb geen goede sleutel er voor. Het is in ieder geval geen penanker, dat hoor ik. Geen herrie en een vrij hoog tikgetal.
Aan de kleuren en het model te zien, plaats ik hem in de jaren 70. Hij ziet er niet eens slecht uit en loopt zelfs echt goed.
Bij Hendrik een paar bandjes gekocht en eentje hier aan gezet.

6 likes

Vandaag de Fossil quartz, reeds een jaar of 25 mijn ‘daily beater’ voor sportschool- en tuinwerkzaamheden. Onlangs een vers glaasje erop en hij doet het weer 25 jaar (hoop ik).

5 likes

Dynamic!

14 likes

:heart:

1 like

In de trein :sunglasses:

6 likes