🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Straks deze maar s om doen
[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/explorer%2016550/20160522_160825.jpg.html]

[/URL]

8 likes

Vintage genoeg ? Voor mij wel, vandaag 19 jaar in bezit, m’n eerste serieuze horloge :slight_smile:

8 likes

Gave klok!

1 like

Niet mijn plaatje of mijn horloges, maar ik wist niet zo goed waar ik het anders moest delen.

Een wtf momentje. Als wapen vooral gevaarlijk voor jezelf en om een appeltje te schillen zal je toch eerst je horloge af moeten doen.

7 likes
2 likes

Zal wel verboden zijn om in te voeren denk ik, ivm een verborgen mes.

Ik weet niet of ze zo moeilijk doen over zulke kleine mesjes. Ik heb een mini-zakmes met diverse scherpe dingen erin (mesje, schaartje), dat gaat al jaren met mij het vliegtuig in zonder problemen.

Mooie band !

1 like

Deze de laatste tijd heel vaak, zo ook vandaag.

18 likes

Mooi - ook in het weekend? Dit is natuurlijk prachtig onder een suit.

Vandaag iet aparts. Ook op de rikketik gekocht. In bijna mint conditie en volgens mij nooit gedragen.
Zoals vaak met dit soort horloges zit ook hier een EB 8800 penanker uurwerkje in.

Rare holle bovenkant. Je zou maar zo’n plexi nodig hebben. Die vind je volgens mij nooit meer.

Echt onbeschadigd. Van zo’n tropic bandje ben ik niet zo’n liefhebber, maar volgens mij is het hier origineel.

9 likes

leuke curv!! :slight_smile:

Absoluut ook in het weekend!

1 like

Terecht, gewoon om doen. Prachtstuk!

Mooi erg gaave jump hour :thumbsup:

Net terug van verlof,alleen maar modern gedragen.Nu terug naar vintage :wink:

9 likes

De Basis vandaag

8 likes

Vandaag zoals ook gisteren weer de Zenith…

9 likes

Mooi ding man!

Die Luxor is super gaaf! Als je gaat flipperen, graag PB:-)