🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Heel mooi @vouwfietser! :+1::+1:

Glenn

Dit zeer vroeg exemplaar van de legendarische Max Bill… Het is allemaal met deze begonnen in 1961!

20 likes

:heart_eyes:

1 like

The real stuff!:+1::+1::+1:

1 like

Vandaag deze maar weer eens. :sunglasses:

10 likes

Perfect match

6 likes

Omega seamaster papieren staat 1981, quartz 1342, grappig knopje in de kroon om tijd te verzetten
18 karaat kast
voor de verkoop, maar toch even mee rond lopen, prachtig toch die kasten en wijzerplaten van omega

9 likes

Dat is een fantastisch mooie designklassieker! - en ik houd niet eens van goudkleurig

2 likes

Ancre PUW 1560 Automatic

Loopt als een trein! :thumbsup:

Grt

3 likes

27 likes

Oioioi wat mooi!!!

Jeroen, ge-wel-dig!! :thumbsup:

Gr. Glenn

Mocht je deze ooit van de hand willen doen :innocent:

Voorlopig zeker nog niet. Een aantal ‘eBay-impulsaankopen’ gaan misschien aankomende tijd wel in de verkoop. Die zullen dan wel aanmerkelijk prettiger geprijsd zijn :wink:

1 like

We houden de verkoopgedeelte in de gaten. Vind dit eigenlijk je mooiste horloge :relaxed:
Zelf ook op eBay gekeken naar een dergelijke Wakmann, maar zeer weinig zien er nog zo goed uit als deze.

Met name vanaf Instagram (acour_jeroen), ontvang ik regelmatig forse biedingen op dit horloge en (nog veel meer) op mijn Calypsomatics. Gaat soms tot bijkans stalken aan toe, zelfs op mijn zakelijke email (niet dat die nu zo moeilijk te vinden is). Soms is het erg verleidelijk, maar ik hou me sterk…

(Vorige week een bod van 1800€ op de Dacor, nadat ik had aangegeven dat ík er ongeveer 900€ voor heb betaald)

Een ‘endorsement’ als onderstaand, van dé Calypsomatic-expert, helpt ook :wink: :

8 likes

De Flygraf op @Ko-Banden band :thumbsup:

17 likes

12 likes

Achhh zo mooi dit horloge!

Mooi trio bij elkaar - maken we straks nog mee dat steeds meer vintage duikers bij gebrek aan Seamasters, dwellers etc in de drie 000 terechtkomen? Dan moet ik mijn ouwe Heisa - pardon Helsa - nog maar even vasthouden denk ik :wink:

9 likes