🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

7 likes

Certina DS-2 heerlijk horloge moet wel een andere band op. Ik zit toch te denken aan een leren band die wil ik zelf gaan maken. Mischien een leuk topic voor hier.

7 likes

La Bella weer eens :slight_smile:

Fijne maandag allemaal :slight_smile:

6 likes

Blue Monday :sunglasses:

15 likes

Vroege Seiko quartz uit 1974. Zeer exact op de streepjes wijzende secondewijzer :slight_smile:

9 likes

dat zie je niet vaak (gelijklopende kwarts), helaas … mooie ! :slight_smile:

1 like

Al een hele tijd in mijn lade. Best grappig.

13 likes

Mooi horloge moeilijke kleur - 't is net als bij auto’s en fietsen denk ik… Maar er blijven gelukkig altijd mensen die - zeker met de juiste match in band - zich willen (en durven te) onderscheiden van de massa die veilig voor metallic of zwart kiest ;-). Zonder datum vind ik hem wel strakker overigens Victor

6 likes

Maandag quartzdag, maar ik vind dat een stemvorkje ook wel moet kunnen.

9 likes

7 likes

Mooie combi zeg!!! Ziet er veel sportiever uit dan op heavy metal…

8 likes

Haha dacht heel even dat het de mijne was die ik vorige maand haast had weggedaan. Maar de jouwe heeft ook nog eens zo’n exclusieve W op zijn plaatje. Toch net even wat specialer. Loopt deze ook nog zo keurig?.

1 like

Haha!

Ja hij loopt nog netjes, die van jou ook?

Mooi toch! - is toch zestig jaar en zeker niet altijd onder de beste omstandigheden voor een horloge. Dacht deze ook al eens bij een ander forumlid gespot te hebben, pas overgenomen misschien? De mijne moest ooit aan de veer gerepareerd en sindsdien weer bijna als een quartz, zo betrouwbaar! Voorlopig voor mij toch weer een blijvertje :wink:

1 like

CWC soldaten horloge uit 1976.

4 likes

@flowert, ik STEM vóór :+1:
Mooie klok!

1 like

Zie de laatste tijd weer leuke ENICAR’S voorbij komen :grin:
Moet ergens de stalen band hebben liggen, maar waar ?

9 likes

Speedmaster II

7 likes

Evilard Watch met Felsa 4007 uurwerk.

8 likes

Bijzonder he ! Ik heb hem ondertussen al een poosje en ook buiten het forum om verkregen, maar altijd leuk om te zien als er 1 voorbij komt !

1 like