šŸ”’ 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Mooie!

Maar tsjah wie zet er dan ook HortensiaĀ“s in zijn tuinā€¦ grafbloemenā€¦ als ze blauw worden ligt er een lijk onderā€¦ :slight_smile:

5 likes

Ze zijn roze, hoewel meer bruin nuā€¦ Hoe dan ook, niks te vrezen. Tenzij ook dat weer een slecht voorteken is. :yum:

2 likes

Nou heb ik een zwak voor vierkant(ige) horloges en sla ik de Rolex vaak over, maar hier komt toch wel wat samen!

Echt mooi! Chapeau @Watch4Beauty
Je maakt je naam waar.

2 likes

Even een koffiepauze.

1 like

20 likes

Heel mooi maar is dit een blauwe?

1 like

Heel gaaf :cry:

Het is een zeer zeldzame uitvoering met gefaceteerde dial, erg speciaal. Is wel degelijke een blauwe maar afhankelijk van het licht gaat de tint van erg diepblauw naar een veel lichtere tint.

Als je op de foto goed kijkt kan je links en rechts van het logo de verticale lijnen zien lopen van 't facet :slight_smile:

De '70ā€™s Bucherer heeft voorlopig nog geen onderhoud nodigā€¦

:slight_smile:

Heb ook met Witschi en Elma afregelmachines gewerkt. Ik ben zeer sceptisch over Chinese spullen, maar voor 1/15de van de prijs van een Witschi presteert dit ding echt fantastisch; en vooral de microfoonhouder voelt zeer solide aan, en draait mooi soepel. Enige nadeel is dat de microfoon het uurwerk niet laat horen, maar alleen een synthetisch ā€œtoktoktokā€. Kun je wel gebruiken om te horen of de aangegeven beat-error (bij een van de nog - net - lopende slopers die ik onlangs kreeg bij mijn Boley triebniet) klopt met de werkelijkheid. Geeft de Weishi 9,9 aan i.p.v. 0,0; dan hoor je dat echt wel - en weet je dat het geen meetfout is.

6 likes

Altus met ā€œparelmoerā€ wijzerplaat.

8 likes

Oke! Dan ik ook de mijne vandaag :slight_smile:

Fijne woensdag allemaal :slight_smile:

7 likes

Even koffiepauze.

2 likes

Ik ben hier voorlopig nog niet flauw vanā€¦

16 likes

Ik hoor graag wanneer dat wel het geval zou zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat kan ik wel begrijpen,erg mooi is ie :thumbsup:

Ik heb wel weer iets anders leuks binnen gekregen, wel verleidelijk om deze toch maar te gaan dragenā€¦

13 likes

Moooi!
Heb je de wijzerplaat ook een tijdje onder de grond gestopt?

Zwoele rondingenā€¦

15 likes

Dit bracht de immer vriendelijke koerier van PostNL mij gisterenā€¦ Loopt ietwat voor, dus een servicebeurtje kan geen kwaad. Hoe dan ook oogverblindend: :heart_eyes:

12 likes