🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Ondertussen gevonden dat Elvia een bedrijfje was van het bekende duikersmerk Beuchat. Slogan van Elvia was klaarblijkelijk ‘Elle vit, elle va’ :smiley:

Ook o.a. Jenny heeft horloges gemaakt met deze ‘cushion case’.

3 likes

Lekker hoor! Waar heb je ze vandaan? :slight_smile:

Mooie klokken, gefeliciteerd met de aanwinst. :thumbsup:
Ik heb iets onderweg wat er wel een beetje op lijkt, maar van een ander (goedkoper :blush:) merk.

Fraai setje van een echte klassieke in het genre van de oude Constellations. Ik vond ooit eens een ouder broertje er van - ik noemde het altijd mijn pre polerouter…

10 likes

Die kleurstelling is inderdaad onweerstaanbaar… :heart_eyes:

1 like

Ik ook maar ik heb geen passende endlinks. De endlinks van dit horloge gaan dieper dan die van Rolex. Bovendien heb ik er 4, waarvan 1 ter reparatie bij een vriend ligt dus 1 Calypsomatic op leer mag wel :hugs::hugs::hugs::hugs:

Die originele endlinks zijn een drama. Het creatievere vouwwerk zogezegd. Kan me voorstellen dat er veel kwijt of kapot zijn.

Ik heb (lekker puh :wink:) 3 banden compleet met endlinks (voor slechts 3 Calypsomatics).

2 likes

Als bezitter van geen enkele Calypsomatic voel ik me ernstig buitengesloten in deze discussie… :wink:

1 like

Ik heb trouwens deze Calyosomatics, 5913 1ste generatie, aan de haak geslagen met parmentier kroon

2 likes

Alleen de kasten? Mooi projectje! Kun je je ei even kwijt!

Alleen de kasten idd, en dit project gaat misschien wel een lang tijdje duren :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

En gelukt! :wink:

Hele mooie, en zeldzame, deze Seiko.

1 like

Incoming! :sunglasses:
https://www.instagram.com/p/BLTPb9WD1XU/

17 likes

De ELKA met geheimzinnige visjes.

13 likes

11 likes

Aaaaargh die datum, geen zin vandaag.

fijne dag !

5 likes

Fijne vrijdag waarde HF collega’s!

10 likes

Lekker hoor, als je geen filter nodig hebt… :camera:

9 likes

Brok Sovjet staal uit 1947. Ik heb er ook ééntje uit 1944 maar daar moet nog een ander glaasje op.

10 likes