🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Trilastic day! :slight_smile:

Fijne vrijdag allemaal :slight_smile:

9 likes

Deze dus
https://scontent-lhr3-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/14676762_188122358294768_6962045646404583424_n.jpg

22 likes

Rust in de tent, dus even genieten vh russisch wekkertje.

7 likes

Even tijdloos de ochtend door met deze klassieker

11 likes

hij blijft mooi!

1 like

Maar helaas - tijd is geld dus toch maar even digitale ondersteuning van dit - toch ook al vintage - Indus Quartz NOS wekkerhorloge

7 likes

hoewel totaal geen fan van goudofdoublé etc vind ik deze Trilastic met zijn bolle wijzerplaatje wel een hele fraaie - doet me denken aan mijn sixties Junghans met bijna net zo sober een dunne 6 en 12, plus 10 minuscule lijntjes met miniem puntje luminance voor de andere uurmarkeringen. Helaas zit daar voor mijn gevoel weer een te korte sec wijzer op, jouw trilastic heeft tenminste zo’n mooie om de wijzerplaat gebogen sweep. Juweeltje!

1 like

Thanks, jah hij is heel erg in de geest des tijds : en ik ben er ook erg blij mee! :))

1 like

Deze vandaag, heeft helaas een vastzittende dagschijf en staat inmiddels op ‘wit’. Kan 'm nog wel gewoon dragen.

8 likes

duurt de week lekker lang toch :wink:

1 like

Omega 1950 met cal 265

12 likes

Net thuis en van de pakjesman deze mogen ontvangen. Jaren 50 (?) certina automaat, in een imho zeer nette staat. Ben er helemaal blij mee!

t

15 likes

Bewust naast de Rolex gelegd…?:sunglasses:

@Dins1 Mooie aanwinst, Erik. Ik zie de Calendars wel eens, maar de dial is dan niet helemaal gaaf, deze wel, heel mooi. Maatje 33 mm toch?
Veel draagplezier :thumbsup:

1 like

Klopt, 33 mm. Dial idd vrijwel gaaf. Op een lug ietwat verlies vd goldcap helaas maar verder helemaal keurig en tot nu toe ook netjes op tijd lopend.
Weet niet of ik hem veel durf te gaan dragen, maar ik geniet er zeker van.
Bedankt!

2 likes

De nieuwe aanwinst Omega Seamaster Pre Bond

11 likes

18 likes

Netjes! Iets voor ingeruild?

Yes. 2 goudjes.

1 like

3 likes