🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Tissot Seastar chrono met 870 kaliber (Lemania 1277)

10 likes

Vandaag ook een Tissot-chrono, maar nog even niet de Lemania, die moet toch eerst een servicebeurt hebben. :sunglasses:
De Seastar met 7750 dus nog maar even:

Foto niet van vandaag, want ik heb de datum zowaar een keer goed staan (deze heeft wel snelverstelling, maar die is soms wat hakerig dus dan laat ik het zo, vandaag ging het soepel) :smile:

Fijne vrijdag allemaal!

2 likes

Zenith sporto vandaag,

7 likes

NA Battes Watch Company Chrono uit de seventies. :sweat_smile:

Grts DJ

4 likes

De Amphibia:

Knap! VJ 7733?

Gisteren!

Momenteel waan ik me in een Tropisch gebied met de Caribbean :wink:

Misschien zo toch maar weer wisselen.

5 likes

Thanks, Ja VJ 7733. Loopt als een zonnetje. Vond de jaren 70 modellen in hte begin echt spuuglelijk maar begin ze nu toch te waarderen. Smaken kunnen veranderen blijkbaar!

4 likes

Revue Thommen

4 likes

Tissot quartz duiker…

6 likes

Kienzle

2 likes

Speedmaster 145.022

6 likes

[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/Tudor/2015-07-05%2016.04.18.jpg.html]

[/URL]

3 likes

Doe mij maar de Mauthe vandaag :smile:

Fijne zaterdag allemaal :slight_smile:

3 likes

Geen secondewijzer nodig thuis :smile:

12 likes

mooie :slight_smile:

Hier op HF gekocht als niet lopend en dus de gok genomen…Helaas verloren, want de balans is kapot. Dus heb ik van een ander Kirovskie horloge het uurwerk over gebouwd in deze kast. Deze loopt wel goed en dus vandaag om de pols.

Als er nog iemand een oude Poljot 2409 heeft liggen waar de balans nog goed van is of een goede balans. Ik houd me aanbevolen want het was eigenlijk zonde om die andere kirovskie op te offeren voor deze.

4 likes

Even een lichttent geknutseld van een oude curver bak en de ploprof ingelegd. Durf 'm met -75 seconden per dag eigenlijk niet meer zo goed te dragen. Vandaag nog één keer om de pols, en dan eens wegbrengen voor een beurt.

11 likes