🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Klopt wel wat je zegt.
Wat ze gemeen hebben is de wijzerplaat met guilloche, een soort van blinde hoogdruk.

Een ref. 9021 cal. 290?

staan er genoeg op ebay laatst nog eentje voor een habbekrats weg kunnen kapen alleen duurt het verzenden wel lang nu heb hem nog niet in huis… Gelukkig heb ik nog een andere. Neem anders een kijkje in de oude catalogi om te kijken wat je mooi vind, daar staan letterlijk honderden modellen :grin:

edit: dit is een erg leuke. Wel een beetje duur maar mischien valt er wat te onderhandelen :grin: Reference 0903-8069 (denk ik)
http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-dames/m1107053559-seiko-horloge.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=36

6 likes

Bijna.

Ref. 9020

. Wel. cal 290.

5 likes

Oude Seiko vandaag

8 likes

Da’s een Meistersingerbandje, zat bij m’n No3.
Is nét lang genoeg, maar zit heerlijk.

1 like

Lekken doen ze ook met knopje uit hoor, Renata batterijen hebben twee 7t59 Seiko’s hun leven gekost bij mij :frowning:

1 like

Maar gelukkig ken ik een quartzen-man die bijna alles repareren kan :smile:

1 like

Ah klopt ook ja, de 9021 is de gouden uitvoering.

4 likes

Vandaag de laatste aanwinst.

28 likes

AS 1950/51

11 likes

Vandaag nieuwe bandjes binnengekregen van @majary. De zwarte (echte) kroko mocht meteen op de +/- 1970 ZentRa, stuk beter dan de vorige padded leren band. Morgen betere foto’s bij daglicht.

7 likes

Eens een 5 - altijd een vijf - nou ja bijna altijd…

6 likes

Wordt steeds mooier.
:laughing:

2 likes

Ja hè. Vorige band was ook mat, en glanzend zoals deze past toch beter op een dresser.

2 likes

Bedankt voor het kijken Ernst, mooi horloge!

Avond swap. Deze was al heel lang aan de beurt - seventies Japannertje met een bijna Italiaans temperament in het hoge toeren motortje

4 likes

Dit is 1 van mijn nieuwste aanwinsten😊

9 likes

Avondwissel! Poor man’s Carrera

8 likes

Mooi apparaat zeg!! Nooit gezien - de band komt me wel bekend voor van een Tissot uit die tijd…

3 likes