🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Pas maar op met je zoemer! Daar komen straks hele hordes vliegen op af - en collega Bulova getikten :wink:

2 likes

En - hoe is het nu met de Polerouter? daar mag best wel weer eens wat van gepost worden. Ik post wel even een bijna polerouter als voorzetje ok?

12 likes

Vooruit dan maar, 2 in dit geval, 1965 hè…

7 likes

Versch uit den doosch mijn eerste Beta 21, een Omega Constellation op originele bracelet. Blok aan de pols, zoemt als een stem vork maar belangrijker; het eerste Zwitserse quartz uurwerk ooit.

14 likes

Nice, welk geboortejaar heeft deze?

1 van de NOS stash die opgedoken is

21 likes

Ok, ook nog eentje dan met de stalen case back zoals ik m vandaag heb ontvangen. En dan de hamvraag, draag ik m met staal of met glas?

4 likes

Ietsje minder vers - meer zwarte schapen van de familie zeg maar

4 likes

Staal!

Deze. Niet om de pols vandaag, maar zeker een van mijn favoriete horloges.

14 likes

Ik heb de versie met de ‘flieger’ bezel. Met de lucht boven ipv water onder :wink:

11 likes

8 likes

partime digitaal vandaag - hoewel …best een beetje lastig

6 likes

22 likes

Zichtbodem, prachtig, prachtig :yum:

Beste forumleden,
De afgelopen tijd heb ik jullie wat oudere Seiko’s laten zien. Allemaal goedwerkend en meestal met de originele band. Hartelijk dank voor al jullie hartverwarmende likes en premiumlikes. Voordat ik jullie nog een paar andere horloge’s laat zien eerst nog wat ander Seiko-prullifinaria uit de verzameling waaronder deze Seiko tafelklok met een ronddraaiende kunstmaan :grin:

8 likes

Dealtje gemaakt op de baai? :wink:

Nee, hoor. Heb deze al jaar of twee. Pas terug van een kleine reparatie, vandaar dat hij, ook bij mij, weer ‘in the picture’ is.

Stond er één op dan?

Yep, startprijs 250, maar na 2 dagen listing stopgezet (we weten allemaal wat dat betekent) :slight_smile: