🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Vet!!! :thumbsup:

1 like

Poljot jaren 80 vorige eeuw,

5 likes

Al een aantal dagen deze sobere en eenvoudige manuele Roamer Searock die ik 2 jaar geleden kocht, loopt heel stipt en niet duur - mag hem alleen niet vergeten op te winden en geen quick date setting.

5 likes

Breitling Geneve Top Time 1975

13 likes

@Dampuurt
En met de groeten van zijn automatische broertje. Inderdaad een heerlijk ongecompliceerde en uiterst betrouwbare klok. Sorry voor de stofjes.

3 likes

In afwachting van de Pirat een soort gelijk horloge… de mooie Junghans Trilastic :slight_smile:

Fijne vrijdag allemaal! :slight_smile:

3 likes

Wat een mooie patina op mijn Venus, ik wou dat ik zo mooi oud werd!

10 likes

vandaag een La Forge.

7 likes

Foto van vanochtend:

20 likes

Op de fiets vanmorgen, Poljot was erbij!

7 likes

Gisteren een Duward “oceanic” met Aquastar op de dial, de kast is blijkbaar ook gebruikt door Technos voor de skydiver:

Nu zit het plexiglaasje van mijn Duward helemaal vol met miniscule scheurtjes, is er iemand die hem kan voorzien van een nieuw plexiglaasje al dan niet met loep?

7 likes

Seiko 6309 vandaag :wink:

6 likes

6 likes

deze krasse 6o er

13 likes

NA: Seiko 7s26 0050 op een bandje van forumlid Atemporal (waarvoor dank)!

Fijn weekend allemaal.

4 likes

Mooi grote subregisters!

Heb een keer iemand met ongeveer hetzelfde horloge aangesproken in een Rotterdamse schoenenwinkel. Lekker ongemakkelijk tijdens een drukke uitverkoop :slight_smile:

dank je Ferdinand. Hij komt binnenkort ook in het verkoopgedeelte!

Wat voor uurwerk zit erin?

Simpele Japanse handwinder na een paar weken Russische klokjes.

5 likes

valjoux 22 allez da’s wat freddy me gisteren zei die heeft hem geserviced vorig jaar maar hij ziet er zoveel dat hij ook wel es kan vergissen. Ik durf de caseback er niet af te halen!