2017: welke vintage draag je vandaag?

Deze vandaag binnen…het begin voor mij richting vintage te kijken…moet zeggen moet wennen aan de maat maar wel leuk!

Deze ook binnen…

11 likes

De Dynamic uit 1969.

11 likes

Vandaag binnen gekregen:

17 likes

Leuke stemvork. Wist niet eens dat die soms chronometer gecertificeerd werden (wat natuurlijk makkelijk haalbaar is met een stemvork).

Dank je. UG maakte ze met en zonder chronometer-certificering. Dit is mijn vorige (die ik te mooi vond om te dragen, zeker gezien de lompe kast):

9 likes

Nog steeds spuit dat ik die Unisonic duiker heb weggedaan (hoewel die erg groot was)…

Vandaag deze weer. Het lijkt in eerste instantie een jumphour maar is dat niet. Deze “jumpt” niet maar de urenschijf loopt geleidelijk mee.

10 likes

Zijn leuke dingen, hoewel ik die bandaansluiting een afknapper vind. Ik zag ze nog wel eens betaalbaar voorbijkomen trouwens - of is dat ook alweer een gevalletje van ‘das war einmal’?

Ja, die ‘geintegreerde’ band was ook niet alles. Sluit evenwel niet uit dat het Gay Freres was. Ik kom ze weinig meer tegen en heb ook geen idee meer wat ik er destijds voor heb betaald. Zal ergens rond de 400 à 500 € geweest zijn? Misschien iets minder?

Dat wordt nog lastig - beetje bang dat de andere twee (ouwe Seiko Porsche design & een Festina) jaloers worden en ook om nieuwe energie gaan zeuren :innocent:

1 like

Dat oogt nog lekker fris zeg!! Dat gaat bij deze niet helemaal meer op…

4 likes

Je had het glaasje eerst moeten zien.
Maar na veel schuren en polijsten is ie best toonbaar

1 like

Rond je benen klemmen en je andere arm?:joy::joy::joy::sunglasses:

Edit: Er is toch een oplader voor Kinetic…zo rond de €200 heb ik zien staan op amazon.com

1 like

daar heb ik wel een paar accuutjes voor denk ik…

1 like

Beetje late reactie…:joy:.Maar hoezo? Die heb je op voorraad liggen of verkoop je ze ofzo?

Voor die 200 euro kan ik wel een paar accuutjes gemonteerd krijgen bedoelde ik…

1 like

Hier de Leo vandaag :+1:

14 likes

1969 Speedmaster! (de band is natuurlijk een stuk jonger;-)

13 likes

Waarom zoek je er geen oudere band bij, zonder glimdingen?

2 likes

Ja dat is nog best een opgaaf om hier een correcte voor te vinden. Met name heel kostbaar. Ik draag 'm daar eigenlijk ook te weinig voor. Maar tips zijn welkom;-)