De 105.012-66 CB vandaag
Evening swap
Fijne avond
Btw…23?
23… morgen 22 en zo naar 0 … aantal dagen dat je nog hebt om je in te schrijven voor de Tour Horlogeweggeef prijsvraag
Ah…I see
Bulova super Seville day date😁
Cooooooole watch!!!
Twee gevallen van op MP gekocht en ja hoor ze lopen(niet op tijd dus)…balen…balen.De rooie zocht ik al een tijdje voor bij mijn kleurencollectie en was in hele nette staat met origineel stalen band en de andere was een Newmaster…moest het begin zijn van verzamelen van ‘speciale Citizens’…bummer😑
Maar ja een horlogemaker gevonden en opgestuurd…en ben heel blij met het resultaat(nieuwe glaasjes en beurtjes gehad)
@daniel997…hier zijn ze🖒😊
De rooie( heerlijke sunburst)
De Newmaster…
jaren 40? niet normaal hoe horloges uit die tijd op elkaar leken. er staat een Glycine op ebay met op de brand na indentiek wijzerplaatje
tja @Abel, het succesmodellen kopiëren en/of merkjes opplakken is echt niet pas in de 21ste eeuw uitgevonden
Ah da’s geloof ik hetzelfde uurwerkje - toch? - als in mijn Indus ‘spacewatch’ die ik toevallig deze week weer eens geprobeerd heb leven in te blazen…
Zelfde fabrikant, ander type, die van mij heeft ook een chronograaf.
Oh ja stom van me - zelf heb ik zo’n Favre Leuba met die chrono functie. Was me liever geweest als die niet gewerkt had en de Indus wel
En bekende merken als Titus, Silvana maar ook bijvoorbeeld de Rotterdamse juwelier Brunott deden ook gewoon mee met die 60 seconden wijzerplaatjes en rode secondewijzer gimmick…
Leuk, ik heb net zo’n (niet lopend) horloge ontvangen.
(slecht plaatje van ebay)
zou dat niet gewoon zijn geweest dat je de dail, met wat personal aanpassingen ergens bestelde voor een product serie? de wijzers zijn soms notabene 100% gelijk. was natuurlijk wel een bijzondere tijd he waarin werd geproduceerd.