2017: welke vintage draag je vandaag?

Mooi!

1 like

Mooie markers ook deze Indus Leen! Doet een beetje denken aan die in mijn wit kunststoffen Eloga duiker.


Deze als Eloga gebrandmerkte Fortis voorganger van Swatch & Ice-watch staat wegens behoefte aan buitenlucht nu overigens ook als Horlogemarkt topic uitvoerig in beeld :sunglasses:

8 likes

Hier een Big Zero dagje!

13 likes

LeJour/Yema Rally :checkered_flag::checkered_flag:

19 likes

Wonderschoon.

1 like

Deze is ook wel heel illustratief voor :

Panda only! 🐼

Gestart door @Floydian67

Of had je daar al deze panda gepost?
In dat geval heb ik hem gemist.

Dank je, maar dit is volgens mij geen Panda, toch?

Strikt genomen niet, maar het brilletje op de dial doet me met groot gemak denken aan de jongste bewoners van Rhenen

1 like

Avondwissel naar de Timor

12 likes

Vandaag een oud horloge om. Mijn vader kreeg dit toen hij 12,5 jaar werkzaam was bij Philips.

15 likes

Mijn birthyear&month watch op een mooie Perlon band. Staat hem best goed.
Dank Tom / @Nomdeplume1 voor de band :+1:

6 likes

Smaakvol horloge! Perlon staan deze goed.

1 like

Vandaag de Olympic, gisteren de Junghans. Beide van m’n vader geweest, de Olympic droeg hij vanaf ongeveer 1955 tot 1977, de Junghans van 1977 tot vorige week zondag. Nu draagt hij een horloge met een grote witte wijzerplaat en donkere wijzers (m’n vader is 88, z’n ogen worden minder).

13 likes

25 jaar bij dezelfde baas gewerkt :crying_cat_face: noppes geen horloge tja…
Welke motor zit erin ?
Pierre

Ik dacht een AS. Ik heb er nog een keer een nieuwe balans in gezet want die was kapot.

1 like

10 likes

Gisteren deze voor mij best forse Raketa in de middag, en vanochtend weer. Maar hij blijft gewoon niet functioneel groot:expressionless: Hup weer in de doos straks

10 likes

De computer op het werk doet gek, en ik krijg hem niet anders geplaatst, dus dan maar zo :joy:
De welbekende Kirovskie “Crab” vandaag!

14 likes

Och nog een krabje er tegenaan gooien kan geen kwaad. Zo lekker eigenwijs deze kastjes :innocent:

8 likes

La Croisière vandaag:

17 likes