2017: welke vintage draag je vandaag?

Mooi met een leren band. Wat mij betreft mooier met leer dan met een rolex stalen band

1 like

Eens, al heb ik de stalen band er wel bij
:wink:

Even cross-post:

Vraagje aan de Speedmaster kenners hier.

Is deze Speedmaster correct? En dan bedoel ik met name de wijzers aangezien ik hierover twijfel:

Ik overweeg momenteel de aanschaf van deze Omega maar wil wel zeker zijn dat hij klopt.

4 likes

17 likes

Ik vind de urenwijzer er te klein uitzien. Ben geen speedmaster expert, heb er wel 1 maar stepped dial gehad en dat valt me op. Maar het kan ook vertekenen op de foto.

Net in het Speedmaster only topic hier al een duscussie over gehad, de wijzers kloppen idd niet :+1:

Deze gaat over!

2 likes

Heb net een paar maanden geleden het virus opgelopen, maar voel me nu al helemaal lid van de club dankzij deze aankoop. Doosje kwam vanmiddag binnen uit Glasgow. Valt me op dat het horloge ook heel erg mooi tikt!

15 likes

Welkom hier en gefeliciteerd met de mooie Raketa!

2 likes

18k Universal (lastig te portretteren; wijzerplaat lijkt wit maar is zilver):

13 likes

Hij is wel leuk. Je hebt hem toch maar zelf gehouden? (ik meen dat je hem ooit te koop had)

Welkom hier Sjoerd,
En groeten van z’n broer! :relaxed:

10 likes

Klopt, dat is al ruim een jaar geleden trouwens


Te leuk horloge om hem voor een ‘weggeefprijs’ van de hand te doen. Loopt ook nog eens prima!

1 like

145.012 toch (of 145.022-68 transitional) Aan het eind van die lijn is deze chrono secondenwijzer gelanceerd. Minutenwijzer is vervanger (mkII?). Urenwijzer ziet er gek uit.

Onderste subdial heeft creep. Lume oogt viezelig,

Band is een 1116 en die is correct.

1 like

145.012 inderdaad maar ik laat hem overgaan :+1:

Wat is de vraagprijs?

Boven de 7.5k. Bieden op MP begint op 6.400 ofzo.

Het betreft deze:

Mooie OMEGA Speedmaster 145.012-68, 321 werk + -certificaat
http://link.marktplaats.nl/m1147311976?

Lekker laten lopen.

De verkoper is een bekende. Zijn verkooprechten op Omegaforums zijn ingetrokken. Weet heel goed wat hij verkoopt, dus ‘helemaal origineel’ is nogal misselijk.

2 likes

Dat wist ik niet maar verklaart wel zijn reactie naar mij :+1:

Ik zou er nl. geen kaas van gegeten hebben


mooi kastje - en een heel unieke wijzerplaat ook :innocent: