2017: welke vintage draag je vandaag?

Oh man wat een rare ziekte hebben wij eigenlijk. Vanmiddag batterijtjes van een paar horloges wisselen en bij de derde (deze oude Citizen Crystron) ging het weer eens mis - klemmetje en schroefje sprongen door de kamer. Een uurtje gezocht en gevonden, tenminste het schroefje leek er op maar ondanks een uur gepiel met pincet, schroevedraaier in de spotlight en zonder bril toch volledig kansloos… In het laadje voor later dan maar weer. :sweat:

12 likes

13 likes

En de garoetski van zijn jongere broertje… :slight_smile:

6 likes

Weet je toevallig welk referentienummer dit is?

Jaren 70 Ricoh quartz.

8 likes

a788 volgens mij
gr
ben

15 likes
5 likes

10 likes

Net dit plaatje geschoten!

16 likes

10 likes

18k cal. 471, eerste volautomaat van Omega:

11 likes

14 likes

1930, klein maar fijn dat ie nog steeds tikt…

6 likes

Een nieuwe vintage :

15 likes

Volautomaat? In elk geval niet de eerste automaat dat was 12 jaar eerder, de 471 was de eerste Omega met rotor mechanisme (vlg mijn Automatenbijbeltje). Mijn bescheiden hamerauto-omegaatje zal daar ongeveer tussen inzitten denk ik… :wink:

10 likes

NA…toch van @domega deze leuke vintage mogen overnemen😊…ben gelijk getorpedeerd tot Mr.Citizen🖒😎

Mijn verzameling vintage Citizen’s begint zo aardig uit de hand te lopen(ben gek op de verschillende kleurtjes):sunglasses:

@domega…Erg bedankt voor deze mooie blauwe🖒…ben er erg blij mee😊

10 likes

Hele mooie diepe tint blauw de nieuwe!

2 likes

Ja…nog nergens tegengekomen… de kastvorm kom je ook weinig tegen… hij komt in de buurt van de paarse maar ook net niet :wink::sunglasses:

3 likes

Ik vind je nieuwe denk ik de mooiste uit je verzameling. Erg leuke verzameling heb je in ieder geval! Geen intresse in duikers? Er stonden een paar leuke citizen duikers op HF een tijdje terug.

2 likes