2017: welke vintage draag je vandaag?

Ja ook zeker interesse in duikers…eigenlijk wel het meeste van Citizen…heb pas de Orca te pakken en een 40w9 ofzo…deze

Gaat zo wel in de kosten lopen zo…moet ook soms een paar laten gaan…heb ook niet een bodemloze put aan liquide middelen😊

5 likes

Die foto was niet eens je hele verzameling! :scream: Wel terecht Mr Citizen dan :blush:

1 like

Nee…mmmm…heb misschien rond de 20 nieuwe alleen ontdekte ik toen vintage😂…heb ook nog verschillende vintage die misschien gered kunnen worden…lopen te snel of iets anders.

Loopt wel beetje uit de hand zo😕…misschien tijd voor een horlogekast ofzo😂

2 likes

IWC caliber 88 uit 1946 :slight_smile:

25 likes

Hop even snel een dozijn bij elkaar die Nils, schitterend tableau! Tja en mijn Citizen setje mist nu zijn drie sterren… :disappointed_relieved: :confused: Maar ik zie bij jou al heel veel sterren!!! Quote uit een Citizen blog “( How beautiful is it to read: “Citizen Super Auto Dater 39J 150m Professional” and then, the 3 stars, the sign that Citizen used for superior watches at the time. “Professional” – nice!”

1 like

Ja daar had je het al over die 3 sterren…waar, welke site staat dat?.. interessant leesvoer🖒

Nog bedankt… en sorry dat je collectie nu incompleet is😕

1 like

Ja nou - en dat gat moet ik toch snel op zien te vullen want het zijn echte groepsdiertjes - zelfs de stukke modelletjes hebben een plekje in de kudde :grimacing:

6 likes

Wow de 2e van rechts op de onderste rij :scream: Dat is nou nog eens een prachtige klok zeg…

Ah de Recordmaster - helaas met een vervelende schade in het glas - en toen ik het zo’n vijftien jaar geleden rondvroeg bleek er helaas niet aan te komen noch te maken. Maar nog altijd één van mijn mooisten. En misschien zelfs wel ‘my personal favorite’ qua design!

4 likes

Prachtig​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Zal ik er dan ook maar een paar Citizens tegenaan gooien ?

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/P4218621_zps23205d5c.jpg.html]

[/URL]

18 likes

Hele vette verzameling🖒😍… wow!

:scream: Toffe set!

Dat bedoelde ik ook eigenlijk… :grin:

1 like

19 likes

Natuurlijk mijn laatste aanwinst: de Waltham Hunter uit 1908… :slight_smile:

.


.

.

Fijne donderdag allemaal :slight_smile:

10 likes

19 likes

In ere houden, af en toe een schoonmaakbeurtje en het functioneert weer perfect.

draag je die voor vandaag?

1 like

yups

1 like