2017: welke vintage draag je vandaag?

:blush:

1 like

Frans duikertje.

6 likes

8 likes

Tijd voor een amsterdammertje met eta uurwerk 2892 2.

4 likes

errug leuk :slight_smile:

Zephyr:)
net gekregen

8 likes

Goed voor de conditie is het in ieder geval welā€¦dat kruipen over de vloer op handen en knieĆ«n, al scheldend en mopperend ā€¦:+1: :relaxed: Helaas heb ik regelmatig last van hetzelfde probleem :grin:

1 like

Prachtige collectie Nils! Chapeau! :+1: :relaxed:

1 like

Een heel ludiek idee, misschien voor de komende Vrijdag zakhorlogedag maken. Zijn er nog meer liefhebbers van zakhorloges die mee doen? Zo ja, laat maar zien wat je gaat dragen, ik begin wel met deze.

6 likes

Merci beaucoup!šŸ–’

1 like

Hier word ik echt blij vanšŸ˜Šā€¦van iemand van Uhrforum overgenomen ā€¦en is in perfecte staat vind ikā€¦past goed tussen me Citizenā€™s vintage kleuren collectiešŸ˜Ž

4 likes

De LCDtjes hebben me echt in hun greep, vandaag weer een om de pols dus.

8 likes

Rond je zadel ofzo?:joy::joy::joy::joy:

Ahā€¦zag hem effešŸ˜‚

Weet niet wat er aan de hand is maar het plaatje is opeens heel raar geschaald. :frowning2:

Edit: zo even aangepast, dit is beter.

1 like

Ja zag eerst je stuur en toen effe je hand met het horlogeā€¦

Ah daar is tiešŸ–’

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Zoveel mooier dan die ā€˜nieuweā€™ :grinning:

1 like

Ja gaaf filmpje; ik heb het net gekeken. Ingenieus systeem eigenlijk die safety pinion, maar wel onontbeerlijk! :relaxed:

Hij is trouwens goed die ā€˜bunnspecialā€™; ik kijk ook vaak naar zijn filmpjes. Ik moet altijd lachen om zijn manier van presenteren; altijd met gemopper er doorheen :smiley:

Hij noemt zich een amateur, maar dat ben ik niet echt met hem eens, want hij weet er echt heel veel van en kan ook zoā€™n beetje alles zelf. Heel gaaf! :relaxed:

10 likes

Donderdag design dag - en Duits design heeft voor mij dan toch wel weer heel veel power, nog meer misschien dan Japans - zeker als het gaat om de sobere wijzerplaat.

8 likes

Mooi spul lijkt beetje op dezeā€¦is van mijn vader 50-60 jaar oud denk ik loopt nog goed(winder).Zal hem eens overtuigen om het glaasje te poetsenšŸ˜Š

7 likes