2017: welke vintage draag je vandaag?

Beter dan duffe :+1:

Mooie linnenstructuur, maar het bijzondere is dat-ie hier diagonaal loopt ipv horizontaal/verticaal. Dat heb ik nog niet eerder gezien.

2 likes

Brother from another mother (Seiko 7546):

7 likes

Plato, geheel op kleur.
Leuk vintage duikertje voor iemand die een jaar geleden niets van duikers moest hebben.

14 likes

Te veel staal de laatste tijd gedragen

21 likes

Jaren 40 Orano met Felsa 415 automaat, de obscure voor serie van de Felsa 690 “bidynator”. En deze straalt van zichzelf al door de Radium :smile:

13 likes

19 likes

Orano Friday - deze is zo heerlijk ‘keep it simple stupid’ met die driehoek in de vormgeving voor naam & functie op de wijzerplaat. In mijn Orano model wordt weer de typenaam meegelijnd, en de extra info boven de zes verkondigd - toch wat minder mooi vind ik

8 likes

geswitched naar deze:

12 likes

(Z)onderduikertje uit ongeveer dezelfde periode

7 likes

Deze is ook erg mooi! Bij die van mij ben ik erg verbaasd dat de kast nog zo mooi is, en de plaat ook op wat plekjes na. Geproduceerd in een hele rare tijd, ik vraag me toch af wie in de jaren '40 zin had in een dure automaat met een experimenteel uurwerk.

1 like

Mijn eerste zelf gekochte horloge. Flink gespaard met vakantiewerk. Zeshonderd gulden was toen veel geld :grinning:

8 likes

3 kleuren wijzertjes :blush: (al is de seconden wijzer veel minder blauw in het echt)
Vintage vrijdaggggg

7 likes

8 likes

XXL 1931 uurwerk, goede vrijdag :sunny:

10 likes

leuk geschilderd ook :slight_smile:

2 likes

Gaaf ding en kleur🖒😊

Nog nooit van het merk gehoord…:confused::blush:

22 likes

Een erg mooie Plato
Ik heb een niet-meer-zo-mooie Plato, maar toch doe ik hem nooit weg. Hij is namelijk nog van mijn opa geweest.

Plato schijnt overigens een Nederlands merk te zijn.

10 likes
13 likes