2017: welke vintage draag je vandaag?

25 likes

23 likes

18 likes

Volgens mij is dit mijn meest fotogenieke klokje :+1:

20 likes

Vandaag nog steeds deze:

18 likes

Leuk zo"n Tip Top
heb er ook nog eentje in de zogenoemde drivers uitvoering
Nu nog aan de gang zien te krijgen

Jeetje @bidle, die is fraai.

Hey, een Tip Top diver?! Ken m. nIet, vraagt er natuurlijk om om gepost te worden.
Dat is weer een voordeel van een foto, niet te zien dat ie niet looptā€¦

Nou moe - daar krijg ik geen echte inspiratie van @ernst :grimacing::cold_sweat:

12 likes

Begrijpelijk:) Het is een bijzonder mooi model in het algemeen en de jouwe ziet er nog prachtig uit :+1:
Het probleem zit em in de klikdeksel die in de eerste plaats uberhaupt moeilijk op zn plaats klikt, maar ook net te hoog is voor de gangbare perscupjes.
Ipv perscupjes wil ik nog wel eens PVC-koppelstukken gebruiken bij het uitdrukken van een glas (zakdoekje erin en het glas valt mooi diep weg, om het kapotdrukken van het glaasje in de gangbare cupjes te vermijden als er veel druk moet worden gezet bij het persenā€¦). Lekker hobbyen. Maar helaas zijn er geen PVC buizen in de maat van de buitenring van de deksel van dit horlogeā€¦
Wakkergeschud door jouw post haal ik em toch maar weer eens uit de vergeetbak, en ga ik eens op zoek naar een passend (gemaakt) persstukje. Hier een foto van de mijne voordat niet zo lang geleden uit zicht verdween :slight_smile:

3 likes

18 likes

Heel gaaf horloge! Veel draagplezier.

1 like

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/DSC_1369_zpseajemwgw.jpg.html]

[/URL]

22 likes

Oei - Ik werd ook meteen wakker! Dus snel gekeken waarom die ook alweer apart lagā€¦ Ik kreeg hem blijkbaar niet open, voor een batterij wissel. Hij was overigens nos, maar intussen wel wat bodemkrasjes bij de sleuf :sweat_smile:

Mooie combi met de vintage band ook ! Origineel bandje voor deze Doxa? Ik zag er pas zo een met Enicar gesp, en ik heb er zelf nog ergens een met Zodiac dacht ik.

Vandaag gaan kijken bij de Waalse Pijl :sunglasses:

9 likes

Volgens mij kon deze geleverd worden met zoā€™n tropic band of beads of rice band

1 like

Allebei zeer comfy!

Morgen misschien weer eens iets lomps - kan nu nog echt niet kiezen :smiling_imp:

8 likes