2017: welke vintage draag je vandaag?

Gaaf…is toch een Citizen?..ook NOS van Ebay gehaald?

Zag deze ook maar kon er niet veel wijs uit vanwege slechte foto’s…ben je er tevreden mee?

Mooi tijdloos model met de micro rotor.

Model van rond 1958-1960.

10 likes

Dank, altijd een camera, deze heb ik enkel snel buiten geschoten toen ik het horloge net binnen had. :slight_smile:

1 like

Vandaag een oude OSCO om.

7 likes

Ja die NOS waarvan er continu een wordt aangeboden. Ik had niet zo’n enorme verwachting maar dan ook weinig betaald. Maar hij is echt niet van nieuw te onderscheiden. Loopt uitstekend, het uurwerk houdt exact de tijd (geen afwijking gemerkt, ik meet dat niet) maar het oogt en loopt vooral heel fris. Loopt gelijk na een draai aan het kroontje en heeft een reserve van ongeveer 48 uur. Doorsnee is 37 mm.

2 likes

Dit vind ik nou een heel mooi horloge! :slight_smile:

21 likes

Ja mooi he…ik heb deze en doet ook precies wat jij zegt…en er zijn er nog 3 van zulke onderweg…

Hij lijkt ook net nieuw😊

13 likes

Deze Seiko is uit de tijd…dat bewerkte wijzerplaatjes iets bijzonders waren

7 likes

Voor mij is het vandaag een recente eBay-aankoop :slight_smile:

11 likes

Vind die bewerkte wijzerplaten juist helemaal super😊

Mooi ding🖒

1 like

Tja daar heb je iets heel moois gescoord. Ook die Russen hadden inderdaad hele bijzondere wijzerplaatjes af en toe. De Raketa hier kreeg destijds zelfs een twee richtingen lijnenspel binnen zijn ook best wel gekke kastje :wink:

8 likes

Net binnen met de post, deze 2 Seiko chronos. :thumbsup: Nu de 8002 (de zilveren) om dr pols om te kijken hoe hij loopt.

12 likes

Erg mooi, eenzelfde heb ik ook ooit kunnen kopen. Toch wel spijt dat ik dat toen niet heb gedaan.

We weten de prijs wel op te drijven. :grin:

1 like

Toch maar eens de horlogekoffers opruimen. Wel leuk wat ik dan weer tegen kom.

8 likes

Mooi bandje gevonden dus?? :wink:
Foto is niet erg scherp, bandje dus wel, maar ziet er iig leuk uit!

2 likes

Mooi! Die band staat er heel goed bij!

1 like

13 likes

Thanks!
(Hij staat te koop :wink: )