2017: welke vintage draag je vandaag?

Prachtige horloges!
Mag ik vragen waar je de banden hebt gekocht?

Ook alweer veel te lang gelegen, dus even in het zonnetje gezet:

12 likes

Ha…je hebt er genoeg😊…dan maar goedkope nieuwe bandjes erop zetten🖒😎

1 like

Mooie kleur🖒😊

1 like

Oud klokje, verse koffie:


Fijn weekend allemaal :sunglasses:

19 likes

… is altijd beter dan oude koffie en een vers klokkie

2 likes

Gaaf ding.

2 likes

@Lopertje Ha ha, waarheid als een koe :grinning:

@Santa_Sangre Thnx, het is een Russische Sputnik handopwinder uit 1960 (ter ere van de lancering eerste kunstmaan in 1958 door de Russen), draagt erg comfortabel op de JB Champion bracelet. Alleen de secondewijzer is niet origineel want de satelliet loopt naast de baan om de aarde, de plaat is geen Chinese remake. Ik heb er veel plezier mee :relaxed:

3 likes
13 likes

Oud klokje, kromme pootjes, nieuwe inspiratie. Thx!

7 likes

Thanks, vind ik ook. :smile:
Ik kan kiezen uit 3 kleuren en ik vind de rode toch het mooist:

(De blauwe doet het alleen nog niet; hele uurwerk zit vol met afgebroken tanden van het wisselrad, secondenrad afgebroken en misschien nog wel meer malheur. bak ellende dus. :smirk:)

14 likes

Ja die rode met het goudkleurige geeft een hele aparte look…nice😊 … zonde van de blauwe…is die nog te maken?

1 like

Jawel hoor, ik heb nog een aantal donoruurwerkjes liggen; dus dat gaat goedkomen. Hij staat alleen nog in de wachtrij, ik wil niet teveel klokjes tegelijk uit elkaar hebben liggen. Eerst weer eentje monteren. :smile:

3 likes

Oh…dat doe je zelf😯…chapeau🖒

Inderdaad, dankzij dit forum, er zijn hier een aantal mensen waar je veel van kunt leren. Alleen er zelf aan durven beginnen, dat moet je zelf doen. :grin:

2 likes

Ja…pas geprobeerd om een hele apart G-shock zelf batterijtje te vervangen…drama…drama😯

Zelfs dat gaat fout​:joy::blush:

1 like

5 likes

Ik zou snel die blauwe doen :sunglasses: er gaat niks boven een metalen band op die Tissot klassiekertjes

6 likes

Mooie Elgin met kromme pootjes.
De kast van de Sputnik is een Kirovskie “crab” en die
bijnaam is logisch, kijk en vergelijk:

:grinning:

2 likes

Heb momenteel twee klokjes uit elkaar liggen; zodra een ervan klaar is, is die blauwe aan de beurt. :smile: Ben benieuwd; nog geen vintage met metalen band gehad. :sunglasses:

Is het nog weer goed gekomen? :cold_sweat:

2 likes