2017: welke vintage draag je vandaag?

Deze Japanese klomp goud uit '77

11 likes

Nog een Jap vandaag.

8 likes

Kelton vandaag,

12 likes

Zelfde uurmarkeringen maar dan goudkleurig😉

9 likes

Ligt vaak te wachten deze Roma , tussen de grote smetteloze reuzen van 40 en meer mm’s, tot ie opgepakt wordt.
Het is geen schreeuwer deze 4kante automaat.
Maar oh, wat is dit een heerlijk en ‘fijn’ automaatje.
Staat op de lijst ‘nooitwegdoen’.

8 likes

12 likes

Topjaar…vooral februari…:wink:

1 like

Deze is van augustus 1977. Jammer, anders had ik 'm je kadoo gedaan :wink:

3 likes

Dat zal aan het radium liggen inderdaad… :skull_crossbones: :mask: :smile:

Wisseling - van Seiko quartz duiker naar Citizen quartz dresser

9 likes

Hoort het uurwerk/wp bij de kast…? Ik zou haast zeggen - zit 15 a 20 jaar tussen. Wp lijkt me jaren '40, en toen waren ronde poussoirs heel ongebruikelijk. Is maar een gut-feeling hoor, wel heel erg mooi! :thumbsup:

Simpele maar elegante Esperanto vandaag

9 likes

Zei ik niet augustus?..:wink:

2 likes

Sorry, ik keek niet goed, hij is van september 1977 :smirk:

2 likes

Geinspireerd door de jouwe, de mijne even tevoorschijn getoverd.
Die ik ooit, jaren geleden, van ene ‘koekoek’ op marktplaats kocht voor 100 hele euro’s … Spijt? (Ik niet :grinning: )
Of toch toeval? Hoe dan ook, ik hoop dat dit model band straks jouw chrono weer compleet maakt :+1:

6 likes

Haha wat een verhaal. Dat was ik in ieder geval niet die hem verkocht. Zo’n mooie zou ik gewoon houden😇

1 like

Toch toeval, ongelovelijk. Gelukkig maar dan :slight_smile:

1 like

Band maakt wel nieuwsgierig - open?

Deze. Best een bijzondere band. Heeft op een paar Seiko modellen gezeten, ook niet-chrono’s. Maar wel modellen met dezelfde case layout (vorm, zwarte ring)

@koekoek : Ik heb ergens nog zo’n band liggen zonder de endlink (of start link. De link die op de kast wordt geplaatst) Mocht je band krap zijn dan heb ik (misschien) nog een extra linkje (weet ik niet zeker want ik moet hem er dan even bij pakken)

En @Domega : Die Seiko endlink komt ook snel jouw kant op. Deze post deed me er aan herinneren, was het vergeten, sorry :expressionless: Komende week kan je 'm dragen :slight_smile:

6 likes

Bedankt voor het aanbod! Het is altijd even kijken of ze passen inderdaad. Gelukkig heb ik niet al te brede polsen. Mooie banden zijn het, echt uniek.

1 like