2017: welke vintage draag je vandaag?

Bedankt Ernst - Was even niks aan de hand :tired_face: :sob: bandeloze week gehad haha. Eerlijk gezegd was ik het ook even kwijt hoor - wel weer leuk dat het met zoā€™n mooie koekoeksklok weer te binnen schiet :wink:

1 like

Gave band is dat. Volg een compleet ander model met deze band en idd zelfde kastvorm. Volg hem omdat hij uit feb 1977 is.:wink:
Maar wel duur in vergelijking met verkochte exemplaren eerder. Wel met originele doos!

1 like

Dat is 'm inderdaad, een niet-chrono versie. Als ik je mag adviseren, ik zou deze laten lopen. De plaat (uren markers en wijzers) vertonen wat verkleuring en de kast lijkt wat versleten (of: overgepolijst)
Voor deze prijs vind je met enig geduld een beter exemplaar. Geduld is een prima zaak :wink:

3 likes

Vandaag op de motor met mijn Sicura chrono formula one uit 1975

13 likes

I Likeā€¦:blush:

Vastgelast of nietā€¦blijft een mooiešŸ–’

2 likes

Vandaag deze Lip ( binnenkort in het verkoop gedeelte)

4 likes

Voor de verandering maar eens een oude Seiko uit de oude doos - ok ze lijken allemaal op elkaar die Japanners :smiling_imp: maar deze doet me wel iets met zijn gematteerde met druppels overdekte zeeblauwe wijzerplaat.


Krijg echt meer ā€˜waterā€™ gevoel met deze 7005-8062 dan bij veel duikmodellen. Bijzonder vind ik ook de Stelux band met trapeziumvormpjes

9 likes

Blue Moon :slight_smile:

2 likes

Seiko KingQuartz:

7 likes

Vastgelast,bedoel je de ring?

1 like

De mesh band zit direct aan de kast vast @AriedeSaint Was voor mij de eerste keer dat ik dat zag bij een Japans horloge - behalve dan bij damesmodelletjes

2 likes

Zie @domega :arrow_up::blush:ā€¦onze lasserā€‹:sunglasses:

1 like

De 6217-7000 uit sept '64 vandaag

20 likes

Ongelooflijk hoe mooi die dial de tijd heeft doorstaan! :thumbsup:

1 like

Ok dank voor de reactieā€¦maar begrijp hem dus nietā€¦was vroeger blond:)
Maar de band is toch gewoon ls van de kastā€¦vast een domme vraag maar daar ben ik hier voor om te leren:)
FF de originel ad bijgevoerdā€¦

Was net iets voor mij. Ik ben ook van september 1964 :blush:

1 like

goud vandaag:)

7 likes

Niet bij deze Citizen dus @AriedeSaint - gebeurde ook wat vaker met gouden horloges in die tijdā€¦

4 likes

Ja, ik vermoed gezien staat en compleetheid vd set dat hij ook of niet veel is gedragen of heel voorzichtig mee is omgegaan. Er zijn wel wat plekjes maar niet heel veel.

1 like

Ook zo goed geconserveerd toch?:stuck_out_tongue_winking_eye: