2017: welke vintage draag je vandaag?

Switch van Adidas Adventure naar mijn NA Camel Active met 24hrs - allebei beetje vintage en absolute topmerken (ok, niet in de horlogerie :blush: ).


Het voelt toch vertrouwd om na de verkoop vorig jaar van mijn Fortis eindelijk weer eens dikke GMT te dragen. Hele mooie dikke lumen vergeleken bij die Adidas, en begin ook de stereotype gele wijzertjes van Camel al een beetje te waarderen!

2 likes

Fraaie classic - beetje jammer van het kastje maar die sporen hebben ook wel iets van het hoort gewoon zo! (Vrijwel) dezelfde Pierce wijzerplaat in de uitvoering met km ipv miles zwerft bij mij nog ergens rond

5 likes

:heart_eyes:

Deze maar weer - kon 'm de hele winterperiode niet dragen, want past niet onder een trui. :smile:

Bouwt trouwens prima gangreserve op, op de recente NOS Bergeon 5803. Heb de Bucherer de afgelopen week als contragewicht gebruikt voor een forumlid-horloge. Heb de Bergeon, indien in gebruik, op drie uur per dag totaal staan; is in dit geval voldoende voor een amplitude van 310. Barometer is een dierbaar erfstuk.

7 likes

8 likes

De Jaquet-Droz gisteren ff open gemaakt om alle stofjes van de plaat af te blazen.
Glanst weer als nieuw en gaat weer veel draagtijd krijgen:


Fijn weekend allemaal :sunglasses:

14 likes

Interessant, de tekst is ook iets anders.

1 like

't kleine neefje?!

5 likes

Hij’s fijn! :grin:

1 like

Inderdaad (nichtje?) :grinning:

Haha not!:grin: Wel duidelijk afleesbaar onder water.

1 like

12 likes

Bijna 40 jaar oud en in topvorm😊

15 likes

Paar uur geleden gewisseld naar deze Omega. Toch één van de mooiere Omega’s die ik heb. Deze Geneve uitvoeringen zijn echt erg mooi afgewerkt.

20 likes

Spontane avondwissel naar de 6117 World Time

9 likes

Schitterend horloge, staat op de wishlist

1 like

Vandaag mag mijn Hugex weer eens mee op pad.

11 likes

Een Helsa op deze rustdag. Geen idee hoe ik er aan ben gekomen. Loopt netjes en oogt ook leuk

4 likes

Bell-Matic vandaag

9 likes

6 likes