2017: welke vintage draag je vandaag?

Dank je wel, maar het was niet goedkoop! :cold_sweat:

1 like

Voor mij vandaag mijn Hamilton Electronic, jaren '70. Net terug van reparatie en loopt weer als een zonnetje. In 1997 aangekocht als NOS in Engelberg, voor 144,50 Zwitserse Franken, compleet met Hamilton paspoort :slight_smile:

Heel fijn weekend gewenst! :slight_smile:

16 likes

Oh wat mooi weer! :slight_smile:

1 like

12 likes

25 likes

Wat een ongelooflijk mooi klokje vind ik dat! Ik heb de Spaceview, maar ik ga toch sparen voor dit model erbijā€¦:slight_smile:

1 like

Mijn Rikketik aanwinst eventjes om de pols (alleen voor de foto hoor :wink: ). Een originele Scubapro Calypso uit de jaren zestig, met de Tropic strap :slight_smile:

12 likes

Beiden gehad, van de Astronaut toch het meest spijt.

1 like

Dit nu.

9 likes

Deze Spaceview Bow Tie viert dit jaar zijn 50-jarige jubileum, en hij zoemt nog steeds als een zzzzzonnetje, misschien wel de mooiste uit de serie van de Bulova Accutron, maar ja, dat is persoonlijk hĆØ. Wie is de Mooiste, zou zomaar een tv programma op de zaterdagavond kunnen zijnā€¦

13 likes

Mooi, nog net het laatste Caliber van Omega met de decentrale secondewijzer? Heb zelf de Medicus uit '38, de eerste met een centrale secondewijzer

1 like

Vandaag in de schuur gewerkt en wat speciale onderdelen gemaakt voor oldtimer bromfietsen. Daarbij dus een goedkoop horloge om in de vorm van deze jaren 50 Bifora die ik op de laatste rikketik beurs uit een 5 euro bak heb gevist. Het gekke ding loopt nog vrij goed ook.

9 likes

Longines

15 likes

Vacheron Constantin cal. 1001 (morgen in de kerk:))

13 likes

wow! die band staat hem goed

Knap exemplaar!

1 like

15 likes

Prachtige klok - nooit eerder gezien, doet een beetje denken aan de Flightmaster! Gefeliciteerd met de aanwinst!

Mooi weer vandaag om nog een paar wilgen te knotten - 'ns kijken wat daar bij pastā€¦

6 likes

Maar eens op beads of rice gezet.

18 likes