2017: welke vintage draag je vandaag?

Zeer gaaf :+1:

1 like

Morgen is het de elfde van de elfde , om 11 uur precies zwegen de wapens , en het einde van de eerste wereldoorlog was een feit , veel bleken ze er niet van geleerd te hebben …
Uit eerbetoon en respect voor alle die gevallen zijn , zinloos en doelloos , gedenken wij , ik draag mijn trench watch gevonden in de blauwe klei van Ieper , uit respect en medelijden voor die vaak nog jonge jongens .

19 likes

Gele patIna uit de jaren 80 aan een frisse Bulang strap.

Gr. Roel

8 likes

Certina Waterking onder kantoorlampen.

14 likes

Wat een apart gaaf horloge🤥🖒…En dan die geschiedenis…WOW wat een aanwinst🖒

1 like

22 jaar terug gevonden met mijn detector , zat in de blauwe klei , dus erg goed verpakt zal ik maar zeggen , maar voordat hij er weer zo uitzag is er wel wat werk aan geweest ! Kast en raster zijn zilver , originele leren bandje heb ik ook nog

3 likes

Heel cool😎…Het raster noem ik het maar is gaaf maar zou het ook een functie hebben zoals bescherming van de klok?

Ah mooi dat respect voor de zware offers van toen. En dan dat horloge - fantastisch zo compleet :astonished: ik heb er een broertje van maar die mist nog wel het een en ander

4 likes

12 likes

Seiko Pogue op aftermarket bracelet.

9 likes

Wanneer is een horloge vintage?

:fist:

5 likes
1 like

Russisch werkpaard vandaag.

8 likes

50er jaren Telda vandaag.

9 likes

Ziet er absoluut meer Prima uit dan mijn West End, maar er zijn wel wat familietrekjes denk ik :sunglasses:

5 likes

Anderson
wie is de kastmaker en welk movement zit erin? Op de foto is niet te zien of het een pin setting horloge is of niet :heart_eyes_cat:

Prachtig exemplaar
Pierre

Er staat in mark London 1914 in de kast . Maar Zwitsers uurwerk , zal hem als ik weer thuis ben ff uitelkaar slopen .

1 like

Deze is leuk , doe eens wat meer foto’s ?

1 like

prima ben curieus voor die toch, zeg maar antieke polshorloges,trouwens domega geef ook maar wat informatie en foto’s van de jouwe :smirk_cat:

1 like