2017: welke vintage draag je vandaag?

Ja dank je. Het ziet er flink beter uit dan eerst zoals je op de foto kunt zien. :grinning::grinning::grinning:

Wat betreft de bezel: dat denk ik ook, ja. Dit kan misschien wel een jaar of twee duren voordat ik er één tegenkom. Er zijn er maar 500 stuks van dit typenummer gemaakt dus heel zeldzaam.

jij hebt ook toch wel alles van Omega en Seiko :joy:

Jij hebt een wel heel positieve bril Koekoek, wordt er verlegen van :sweat_smile::smiling_imp: Nee hoor, ik heb gewoon een leuk allegaartje en zeker geen speciale merken als voorkeur of collectie. Vandaag nog gigantisch zitten balen van een favoriete Olma waar bij het opwinden bleek dat de veer oneindig lang is :disappointed:

1 like

Heb me jaren in bezels verdiept om een paar leuke oude duikertjes te completeren - als je een alternatief voor Mens Erger Je Niet zoekt dan is dat een mooie optie. Als ik ooit iets groens van Girard tegenkom denk ik aan je - dat weer wel!

Heb je die plaat nou laten relumen of is de lume er van verwijderd? Kan het niet zo goed zien op de foto

Ook prachtig! Maar geef mij toch maar die Seamaster 300 van je!:smiling_imp:

1 like

Ik gun je die oude duikerd natuurlijk wel hoor maar mijn bankier alleen niet :wink:

1 like

Foto eerder op de dag genomen (met een onaangepaste datum)

6 likes

Helemaal gek op deze 2 kleine ouwetjes…kijk amper om naar me nieuwe horloges!:blush:


Ik merk goed dat me smaak aan het veranderen is…nog niet echt verdiept in vintage maar wat een mooi spul is er nog zeg!:blush:

5 likes

Nee, er zat een vieze zwarte aanslag op en deze is nu verwijderd. De wijzerplaat is dus nog steeds helemaal origineel, gelukkig! :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Gezien de lage oplage heb je gelijk. Met veel geduld en een beetje mazzel lukt het misschien.

Als jij er één tegenkomt, laat het mij aub weten; alvast bedankt!

1 like

Longines Conquest

13 likes

Een gouwe ouwe vandaag… :slight_smile:

Fijne maandag allemaal :slight_smile:

6 likes

De bovenste :slight_smile:

14 likes

Mijn nieuwe aanwinst, Heuer Bund.

19 likes

De Tusal vandaag.

6 likes

Vet!!

Ik heb zelf de grootvader van deze :+1:

10 likes

Draag dit Velona-damesduikertje al de hele week, bevalt me goed hoewel met Ø 27 mm best klein (normaal draag ik mannenhorloges).Trouwens, geen secondewijzer te bekennen. Komt dat vaker voor?

5 likes

Militaire UG’tje aan m’n zijde :heart_eyes_cat:

9 likes

JLC what else…

15 likes