2017: welke vintage draag je vandaag?

Dogleg lugs noemen ze deze toch?

2 likes

Vandaag deze Gigandet ‘Big Boy’

Hier een leuk artikel over deze klokjes:

17 likes

27 likes

Dikke vette like.

Ik zou er bijna een Speedy van gaan overwegen.

1 like

Da’s ook het grote nadeel van Speedmasters :wink:

Deze kwam net binnen, dus meteen om de pols:

7 likes

Ziet er nog heel goed uit - gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Ik ben blij verrast ermee ja.

Wilde heel graag een pre-moon, maar t/m de -71 vind ik ze extra tof. 25 maart even uitproberen :+1:

1 like

Mag ook wel. Ik heb een fraaie uit '71 gehad, maar zulk mooi patina als de jouwe heb ik nog niet eerder gezien geloof ik. :+1:

2 likes

Zojuist een splinternieuw uurwerk in mijn OSCO gezet. Gewoon omdat het kan en omdat er eentje voor een redelijke prijs op ebay stond. En nieuw is meestal niet slechter dan een gebruikt exemplaar. :blush:
Er zat een Durowe Duromat 7522 in en nu heb ik een Durowe Duromat 7525 gemonteerd . Het enige verschil is een snelverstelling voor de datum.

7 likes

6 likes

23 likes

Fijn - nog drie keer deze master van je posten en je hebt me aan 't twijfelen over die Moon - misschien toch maar ruilen voor een leuke Seiko diver ofzo :slight_smile:

Evening swap naar mijn nieuwe Sturmanskie :slight_smile: (Eind jaren 80… )

Fijne avond :slight_smile:

5 likes

11 likes

Avondswitch van mijn geheime wapen de Zenta naar deze oude ‘Max B’ Kienzle met zijn eigenwijze datum locatie en ‘more is less’ design, dus zonder secondewijzer…

7 likes

Deze schoonheid is net terug van service… direct op een ‘vegetable tanned’ Kuki Flex bandje gezet, en vandaag aan de pols mee naar kantoor! Mijn favoriete klok.

20 likes

Erg fraai! Ben gelijk verliefd! Welk model is dit specifiek?

Ik wil 'm! :expressionless:

1 like

Ook 3 subdial-ig vintage chrono om…

14 likes