2017: welke vintage draag je vandaag?

Vandaag met blauwe band

15 likes

11 likes

Deze vandaag!

Overgenomen van @septentrio en het bandje van @Omegasā€¦klasse! Leuk ding!:blush:

8 likes

Voor morgen deze alvast goed gezet.

10 likes

12 likes

Reglia mod. Hourriez handopwinder (1960 - 1970):

Fijne donderdag verder :sunglasses:

12 likes

Bekend profieltje - van dezelfde Japanse smid zeker :sunglasses:

2 likes

Ah het twee keer kijken klokje :wink:

1 like

Goed idee, mijn Orfina ook weer eens opgezocht.
Blijft een mooi ding.

9 likes

Jipā€¦ jou wijzerplaat is zilver zeker? Van mij is moeilijk te zien(bij bepaalde lichtval) Deze foto kwam van @septentrio en daar zie je het welā€¦is moeilijk om die kleur te vatten op foto. Lijken i.i.g wel op elkaarā€¦

Lichtjes blauw past bij joušŸ˜„

7 likes

Grijsgroentje noemde mijn kleurenblinde opa dat (hij was schilder) - Mijn Citizen oudje heeft ā€˜deftigā€™ matglas voor de zilverkleurige plaat, en mist ook de crosshair. Helaas wel een datum, die dus een beetje de rust van het zo mooie wijzerplaatje verstoort.

1 like

Eindelijk info gevonden over mijn Seiko Lord-matic special ???

12 likes

Mooi ding! En zo te zien ook nog in perfecte staat :+1:

1 like

Helaas. Kast is anders en het gaat geloof ik om een ā€œadvanā€ te zien aan dat zonne symbooltje.


https://uhrforum.de/seiko-advan-welches-armband-passt-t21189

Verder zoeken dus :slight_smile:

6 likes

Ja ja ja ja, helemaal bij het rechte eind Martijn, ā€œkomt redelijk dicht in de buurtā€ Is voor mij al een schot in de roos :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja lekker, dan zoek ik een plaatje van een dikke Mercedes op en zeg ik dat mijn auto redelijk dicht in de buurt komt :wink:
Ik denk dat je LM special dichter in de buurt van die linker Vanac in de buurt komt qua kwaliteit uurwerk.

dit is de 1974 catalogus :wink: Wat wil je er allemaal over weten dan?

4 likes

Bingo! @nitram kijk es hierboven :slight_smile:

lees 'ns even voor dan weten we meer

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:šŸ–’