2017: welke vintage draag je vandaag?

De Carrera vandaag :+1:

18 likes

Rare Seiko uit 1973.

Lekkere korte naam ook, “King Seiko Vanac Special” :smile:

12 likes

Mijn Calypsomatic 3552 op een mooi leren bandje:

11 likes

Vandaag deze Squale die, zegt men, uit NOS-delen is samengesteld (m.u.v. het quartz-binnenwerk).
Dus eigenlijk geen idee hoe vintage dit ding is.
Heeft meerdere forumleden als baasje gehad en hoewel ik hem best leuk vind (vooral de kastvorm) en hij probleemloos-quartz is en superlicht draagt, is 'ie vaker aan de pols van mijn dochter te vinden dan aan die van mij:

9 likes

prachtige combi van band / horloge. wil je er niet vanaf ? :rolling_eyes::point_up:

:grin:

6 likes

vandaag weer #seikosaturday :wink:

6 likes

Oeioeioei, wat mooi!

1 like

Dat had ik al gezien. :sunglasses:

1 like

Mijn vriendin voelt zich alsof ze in een horloge/bandjesshowroom woont… tijd om op te ruimen… met naakte pols… :confused:

5 likes

… En toen waren er 2 op 't forum…

15 likes

Deze vandaag

15 likes

Tissot voor mij vandaag

9 likes

Mevrouw Klokkengek en ik, allebei hetzelfde klokje aan vandaag: Oris Big Crown uit de tijd van vóór de ‘rode rotor’. Kochten we in1999 voor elkaar, in plaats van ringen :heart_eyes:

Heel fijn weekend gewenst! :+1: :relaxed:

20 likes

Mooie klok! Voor de grap trek ik de mijne (1971) er ook bij, geen foto van vandaag overigens :relaxed:

12 likes

48 jaar oud en still going strong: Caravelle.

6 likes

Ik heb verder niks bijzonders te doen vandaag, maar wilde toch een klokje om.
Heb gekozen voor de Citizen Vintage Eagles 7

5 likes

Switch van Seiko chrono naar NOS zwitsertje van Omikron - nog nooit gedragen, dus even een uurtje mág :wink:

7 likes

Die sloeber Daytona’s hebben wel twee verschillende bezels. Alsnog mooie horloges jongens!

1 like

Wil je dez aub niet meer posten - ik kan de jaloezie niet zo goed onderdrukken :grinning:Pracht exemplaar.