2017: welke vintage draag je vandaag?

Even checken - ok hij lag nog in het laadje… :wink:

En het bleek ook nog een Elgin ipv Bulova, maar toch lijkt die er verdomd veel op vind je ook niet?

6 likes

Na een weekje Seiko weer een fijne vintage sinds vanavond :smile:

4 likes

Had ivm mijn ontdekkingsreizigers horlogeweek voor gisteren mijn - lang geleden verkochte - Rado Captain Cook gepland, maar kon er geen fotootje meer van vinden. Vandaag maar eens de Tudor Ranger - volgens de experts niet helemaal origineel, maar is zowiezo bij gebrek aan een Explorer dus… :smiling_imp:

15 likes

Mijn evenknie qua leeftijd… niet qua schoonheid… :slight_smile:

btw nog steeds niet gepolijst, nog niet de moed gehad… :scream:

Fijne donderdag allemaal :slight_smile:

8 likes

Gewoon buiten in de wind hangen die Mido - liefst regio strand, is een perfecte dag voor polijstklusjes :wink:

1 like

:confounded:

Deze vandaag.

23 likes

Al een poosje ‘gluur’ ik mee. Een paar dagen geleden mijn jaren 70 Tudor van staal op leer gezet. En vandaag dus weer om de pols. Het resultaat leek me wel leuk om te delen.

24 likes

Zeer mooie tissot had deze type wel niet gezien

Vandaag zou mijn vader 90 jaar geworden zijn, daarom draag ik vandaag zijn Roamer uit 1955.

13 likes

De trench watch nog.

12 likes

1965 cal 25-651. Heerlijk die two-tone wijzerplaten!

7 likes

Handleiding van deze van Sweephand(Stephen) gekregen…is van 1979 en draagt heerlijk met origineel bandje. Heerlijk grab and go horloge die nog eens heel accuraat is en 5 jaar op een batterijtje gaat door speciale zuinige stand van die tijd…leuk!


5 likes

en de andere broer

12 likes

Wat er toch allemaal uit dit laadje komt :smiley: Zal er op een dag ook de vijfde “vermiste” 1518 uit verschijnen? :smirk:

Seiko “stelletje” voor hem en haar. Wie o wie heeft een montre de lamour in de collectie ?


10 likes

ha leuk - toevallig ooit een setje Seiko Kinetics Porsche design gekocht voor mijn ex en mijzelf. Loopt natuurlijk al lang niet meer, en zo’n gravering is dus ook niet altijd slim maar och…

2 likes

Zal niet lukken, koekoek - in dat laadje van mij liggen de laatste jaren voornamelijk nog een paar oude barrels van onder de 150 euro of minder. Die 1518 moest ik zelfs googlen om te weten wat je bedoelde :hourglass:

dan ook meer weer 1 uit de familie :grin::

5 likes

9 likes