22 mm Aevig fire hose banden in de aanbieding

Net zomaar op Facebook over gestruikeld, de 22 mm brandslang bandjes van Aevig met 50% korting. Ik heb dus na de rode nu ook de blauwe variantenā€¦ :wink:

3 likes

Interessante korting. Draagt dat een beetje comfortabel, vergeleken met een leren band?

Thanks voor de tip! Ik vind de rode erg prettig zitten na een tijdje ā€˜indragenā€™.

1 like

Top, ik ga een blauwe proberen.

1 like

Graag gedaan! Indragen is inderdaad even nodig, maar verder fijne stevige banden.

Ik twijfelā€¦ Lijkt een impulsaankoop te worden.
Ik ben eigenlijk te content met de huidige setup van mijn Halios.

1 like

Terecht. De band tapert niet dus ook minder geschikt voor de Halios.

Mocht je wat anders willen probeer dan eens een Colareb bandje (ik weet nog iemand die er eentje heeft liggen :wink: )

Ik ben echt heel tevreden met die brandweerslang, twijfel om er nog eentje bij te nemenā€¦

2 likes

Je plaatje werkt (bij mij) niet. :frowning:

Daarbij heb ik nog een shark mesh impuls liggen.
Die moet nog op maat.

Yep, hier ook. Ik twijfel alleen of het brandweerslang-blauw gaat passen bij het blauw van mn Huldra. Denk eigenlijk van niet.

Nee ik verwacht het niet, de rode geeft een mooi contrast, maar ik overweeg alleen een extra rode :smile:

1 like

1 like

Hmmm zou die blauwe op de blauwe Omega Seamaster passen. Groot voorstander van staal, maar wellicht voor de afwisseling in de zomerā€¦

Kortingactie lijkt al weer over te zijn. Dan maar niet. Normale prijs van 45 euri is veel te veel voor een dergelijk bandje.

Mooi! Iets donkerder van kleur zou nog dikker staan, denk ik.

Deze komt eind van het jaar uit, daarvoor maar alvast de blauwe brandweer-band besteld.
http://halioswatches.com/watches/tropik-b/

1 like

Nee hoor, alleen 22 mm banden in de aanbieding.

Maar wat is nu precies de prijs?!

Normaal 45 euro en nu (de 22mm variant) 22,50.

Dat geldt dan zeker slechts voor NL

incl VAT is het nog steeds 45,-