22 mm Aevig fire hose banden in de aanbieding

Yep, hier ook. Ik twijfel alleen of het brandweerslang-blauw gaat passen bij het blauw van mn Huldra. Denk eigenlijk van niet.

Nee ik verwacht het niet, de rode geeft een mooi contrast, maar ik overweeg alleen een extra rode :smile:

1 like

1 like

Hmmm zou die blauwe op de blauwe Omega Seamaster passen. Groot voorstander van staal, maar wellicht voor de afwisseling in de zomerā€¦

Kortingactie lijkt al weer over te zijn. Dan maar niet. Normale prijs van 45 euri is veel te veel voor een dergelijk bandje.

Mooi! Iets donkerder van kleur zou nog dikker staan, denk ik.

Deze komt eind van het jaar uit, daarvoor maar alvast de blauwe brandweer-band besteld.
http://halioswatches.com/watches/tropik-b/

1 like

Nee hoor, alleen 22 mm banden in de aanbieding.

Maar wat is nu precies de prijs?!

Normaal 45 euro en nu (de 22mm variant) 22,50.

Dat geldt dan zeker slechts voor NL

incl VAT is het nog steeds 45,-

Ook op het moment dat je een band van 22mm geselecteerd hebt? Bij mij (wel in NL) wordt de prijs dan op 22,50 incl VAT gezet.

Right :+1:

Ik vind ze wel gaaf.

Zoos sometimes use them as rope for gorillas as ordinairy rope isnā€™t strong enough. :stuck_out_tongue:

Ook maar eentje besteld, verdomde impuls aankopen ook altijd :smile:

2 likes

Ik begreep tot 4 december.

Klopt. Ik zat fout. Alleen 22mm is in de sale, 20mm niet.

Verkeerde post.

Zojuist de ā€œbrandslangā€ ontvangen, best wel stijf ik had het idee dat ik een plank aan het omvouwen was :smiley: Ziet er wel solide uit en hoop dat het snel wat soepeler gaat worden.
Of het helemaal een perfect match is voor op mijn combat sub daar ben ik nog niet over uit, even wennen en anders maar in de verkoophoek plaatsen.

1 like

Gisteren een blauwe met witte stiksels ontvangen, even passen op het horloge dat ik er aan wilde bindenā€¦ staat voor geen meter, blauw op blauw :frowning:
Stond op het punt de mijne ook maar in de verkoop te doen, toen ik me bedacht dat ik nog ergens een ander klokje had liggen met 22mm bandaanzet. Toch maar even de vouwsluiting er op en proberen. Wauw, wat draagt dat comfortabel zeg! Inderdaad wel wat stijfjes, maar een vouwsluiting in combinatie met overwinteren in de horlogekist maakt de meeste banden binnen luttele tijd goed voorgevormd. Toch maar een blijvertje, deze brandslangband!

1 like

Deze wil ik ook!