Aqua Terra of Oris Aquis zou mijn keuze zijn
Al is die SMPc ook erg mooi (op een Speedmaster band)
Aqua Terra of Oris Aquis zou mijn keuze zijn
Al is die SMPc ook erg mooi (op een Speedmaster band)
Wacht, mag je ook ongevraagde tips geven? Zo ja: het budget gebruiken om de tudor te upgraden naar een Datejust en de reduced naar een speedmaster pro.
Precies dat!! Maar dan geen Seedmaster erbij!
Nee, ik maak geen spelfouten.
Voor de prijs van een Speedy en een DJ kun je denk ik ook een gouden DJ kopen.
Ik ben een van die rare vogels die de 'tram rails’bracelet mooi vind, dus daar heb ik geen probleem mee
De Aquis heb ik al eens gehad en was het net niet voor mij uiteindelijk. Aqua Terra kan ik maar niet warm van worden ook. Maar bedankt voor de suggesties!
Alles is welkom!
Voor mij geen optie, ik vind de Reduced qua maatvoering mooier, subdial spacing verder naar buiten mooier en automaat vs handwinder ook fijner.
Dit was in eerste instantie de bedoeling, maar die kleine Tudor wil maar niet verkocht raken hehe… Er is momenteel een fluted bezel voor onderweg dus wie weet.
Speedy upgrade zal er ook niet komen, no worries aha.
Rekening houden ermee dat het om een student gaat, budget is niet oneindig helaas
Toevallig al naar “mijn” zoek topic naar een casual duiker gekeken?
Mijn keuze is uit eindelijk op de tudor blackbay blue gevallen!
Yes volledig mee gevolgd!
De BB Blue of Black heb ik naar gekeken, maar datum is voor mij toch wel echt een must.
Kom al gauw uit bij een 2254 Peter Blake of een SMP / SMPc
Een Peter Blake dus!!!
Ah ja als datum een must is…
Ik heb zeer lang lopen twijfelen, de nieuwe seamaster met de datum op 6 en de wave dial misschien iets? Misschien wel lastig met je budget
Dat was eerst ook een grote kansmaker, stind oo het punt on er een te kopen vanmorgen full set, kreeg ik helaas te horen dat hij tot 26/9 gereserveerd staat voor een andere klant…
Als ik de wave dial moest kiezen, dan ging ik voor het oude model. Die trekt me dan toch net wat meer dan het nieuwe, en inderdaad qua budget wordt die ook wel erg lastig voor me.
Lekker makerij ja…
Het lijkt me hier al behoorlijk beslist, maar ik gooi er toch maar eens een alternatief in…
En dan eventueel die met blauw-zwarte dial?
@royke74 kom er maar in met een mooie wristshot
Tja…
Ik vind het een gaaf model, vooral qua kleur, case vorm en bracelet, alleen de 3, 6, 9 en 12 op de dial kom ik niet echt over uit…
Dan raad ik je zeker aan van deze eens te passen, op foto’s springen die details er altijd meer uit, maar om de pols valt het allemaal beter mee en je houdt behoorlijk wat geld in je zak voor wat anders