5 min. edit tijd

In een post heeft men nu 5 minuten edit tijd.
Vind ik een beetje kort.
Bij edits na de 5 minuten verschijnt er dan dat potloodje
rechts boven.
Staat niet erg sjeik, wat u?
Dus mods geef ons wat meer tijd bij het maken van een post.

Mvg,
Drex

5 likes

Je kan 45 minuten (volgens mij) aanpassen met het potloodje onderaan het bericht. Het potloodje rechtsboven geeft volgens mij alleen aan dat er gewijzigd is. Je kan erop klikken en de wijzigingen zien. Alleen niet die van de eerste minuten blijkbaar.

Slechts een ideetje hoor, je kan ook bedenken wat je wil zeggen voordat je op verstuur drukt

4 likes

Het is sowieso vervelend als je een post liket, en dat het dan gewijzigd wordt. Zo’n potloodje geeft dan toch wat inzicht.

1 like

Scheelt ook een hoop onterechte ups. Ben het met je eens @drex.

Je hebt ongeveer 45 minuten de tijd om te wijzigen. Als je in die tijd niet weet welk punt je wil maken, kan je beter helemaal niets posten.

5 likes

Nja ik weet hoe het werkt hoor, maar er zijn genoeg hoogbejaarden hier die niet weten hoe het werkt. Dus toon een beetje respect en geef die jongens wat meer tijd.

1 like

Wel is het dan zo dan een aardig deel het al gelezen heeft en de discussie misschien al verder is dan jouw bijdrage. Hierdoor vraag ik me af of aanpassen dan nog zo zinvol is of misschien juist tot meer verwarring gaat leiden.
Hoe voorkom je onterechte ups met dit systeem trouwens?

1 like

Of we gaan voor de Tweakers variant. Daar kun je wel zien dát er is gewijzigd (zelfs hoeveel procent van het totale bericht) maar niet wát er is gewijzigd.

2 likes

Dat werkt niet. Dan zou ik je af gaan branden, wachten tot je reageert en dan na 43 minuten de tekst veranderen zodat je voor paal staat :smile:

3 likes

Waarop ik mijn reactie ook weer aanpas. :joy:

4 likes

Ik vind het jammer dat er een tijd limiet is. Na een lange tijd kan het ook zijn dat dingen moeten bewerken zijn : fotos die verdwenen bvb kunnen niet terug worden geplaats. Dan kan men alleen maar een tweede post met de nieuwe link geven, maar dat vermindert de leesbaarheid.
Het is ook goed als dingen moeten veranderen, zoals prijs aanpassing of verkocht aanmelding in verkoop market…
My 2 cents.

1 like

Als alles altijd aangepast kan worden, wordt het hier een zooitje

Ja dat begrijp ik, maar men moet ook een dag uit de kleuterschool…

2 likes

Ik snap trouwens niet waarom de mods zich zelf zoveel werk op de nek halen. Te koop topics zelf sluiten of openen door de starter is vele malen sneller en overzichtelijker.

Leuk al die wensen maar het moet softwarematig wel kunnen.:shushing_face:

Dan nog iets:

Stel je reageert op een willekeurige post in bijv. 'wat dragen wij’
Dan verschijn je post helemaal onder aan maar dan kan je niet meer
terug klikken naar waar je gebleven was.
Of is hier een trucje voor?

Daar is een trucje voor.

Vertel

Want ik scroll me gek iedere keer.

Ik reageer op
Mezelf. Tiik mijn naam rechtsboven, dan krijg je de oorspronkelijke post te lezen