50 jaar, toeteren maar!

Van harte gefeliciteerd!

1 like
1 like

Mijn beste,

Proficiat met dit heugelijke feit!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en deze beauty

1 like

Proficiat! Prachtig horloge, heb ook nog ff zitten twijfelen toen 'ie op het forum stond want het is een uitmuntend exemplaar voor een hele faire prijs destijds!
Twee zaken hielden me tegen, geen toereikend budget :stuck_out_tongue_winking_eye: en als ik toch voor zoiets zou gaan, dan het liefst een paar jaartjes ouder zonder de opgelegde indices… Maar ja, kleinigheidjes blijf je houden. Denk dat dit één van de mooiste horloges van 't forum is!

2 likes

Haha, ja toen ik het opmerkte kon ik het niet meer wijzigen :smile:

Hij blijft ook top Hidde!

Iedereen bedankt voor de leuke reacties, wat betreft de foto’s, dat zal geen probleem zijn, mezelf kennende :sunglasses:

Proficiat x2! Kan me voorstellen. Dat je m ook es met Pepsi en all black zult verwisselen, kan ik me goed voorstellen.

1 like

Is dit horloge in het echt nog mooier dan op de foto?Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.Prachtige foto’s van een nog mooier horloge proficiat.En natuurlijk ook met je verjaardag

Gr Pieter

1 like

Gefeliciteerd met je vijftigste verjaardag en dito met deze mooie klok.
Zou graag zien dat je deze eens mooi op de gevoelige plaat vastlegt. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

:+1:

1 like

:joy::joy::joy: :joy:

Gefeliciteerd. Heerlijk horloge om lekker te wisselen met bandjes.

1 like

Je oude SMP GMT blijft gewoon hoor :smile:

I love iT!

1 like

Gefeliciteerd! :grinning:
Erg mooie foto’s ook

1 like

Ja prachtig!

1 like

Congratulaties. Welkom bij “de club”…

1 like

Gefeliciteerd!

En die klok met jouw foto skills is een geweldige combinatie! Misschien eens in vintage bandje (met enkel 2 stiksels bij de lugs) proberen?

1 like

Haha, ja, zo’n bandje is onderweg, als het goed is :smile:

:cake: :cake: Gefeliciteerd met beide !! :watch: :watch:

1 like